منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان چوب لای چرخ دولت نگذارند

کد خبر: 1307982

یک فعال سیاسی گفت: با مواضعی که اصلاح‌طلبان اخیرا گرفته‌اند، هیچ بعید نیست که در ادامه، راهشان را از آقای پزشکیان جدا کنند.

اصلاح‌طلبان چوب لای چرخ دولت نگذارند

گروه سیاست سایت فردا: وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس معرفی شدند. وزرای پیشنهادی او بحث‌های زیادی به راه انداخته اما مسئله چیست؟

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «کابینه آقای پزشکیان به نوعی بازار مشترک است. من احساس می‌کنم آقای پزشکیان در ادامه کار، مسیر سختی برای هماهنگی وزرا داشته باشد زیرا آنها با یکدیگر ناهمگون‌اند و شاید در این مقطع بتواند عبور کند اما بعد از چهار-پنج ماه مشکلاتش آغاز می‌شود. آقای پزشکیان می‌توانست وزرای قوی‌تری را معرفی کند که دست‌کم با نظرات خودش انطباق داشته باشند».

او ادامه داد: «من تحلیل حزبی و جناحی نمی‌کنم، بلکه باور دارم وزرا باید از میان افراد شایسته و متخصص انتخاب می‌شدند. چنین افرادی در کشور کم نیستند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «به هر حال آقای پزشکیان رئیس‌جمهور شده است و گرچه ما هم منتقد چیدمان کنونی کابینه هستیم اما هیچکس نباید فضا را تند کند. مشخصا اصلاح‌طلبان نباید در کار دولت خلل ایجاد کنند و فضا را علیه او تند کنند چرا که سهم مورد نظرشان از دولت پزشکیان را نگرفته‌اند. آنها باید اجازه دهند پزشکیان کارش را بکند و از حالا چوب لای چرخ دولت نگذارند. بالاخره قاعده دموکراسی همین است که فردی که انتخاب می‌شود بر اساس سلیقه و شناخت خودش نیروهایش را مشخص کند».

حقیقت‌پور در پایان گفت: «با مواضعی که اصلاح‌طلبان اخیرا گرفته‌اند، هیچ بعید نیست که در ادامه، راهشان را از آقای پزشکیان جدا کنند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد