وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: در داخل هم باید بجنگیم

کد خبر: 1306282

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به وضعیت نابسامان این رژیم در سطح داخلی و خارجی گفت که تل آویو در داخل سرزمین فلسطین نیز علاوه بر خارج باید بجنگند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: در داخل هم باید بجنگیم

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از بازدید از محل عملیات شهادت طلبانه امروز یکشنبه در منطقه «حولون» در نزدیکی شهر تل آویو که به کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر از منجر شد، با اشاره به پاسخ انتقامجویانه آتی ایران به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و وضعیت نابسامان داخلی رژیم صهیونیستی گفت: "جنگ ما تنها با ایران نیست بلکه در اینجا (داخل سرزمین های اشغالی فلسطین) هم باید بجنگیم".

بن گویر که از زمان به قدرت رسیدن به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر میزان مسلح کردن شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن برای مقابله با شهروندان فلسطینی افزوده است، گفت: به همین منظور، بیش از ۱۵۰ هزار مجوز حمل سلاح را برای شهرک نشینان صادر کرده ایم.

این سخنان بن گویر با حمله و انتقاد شدید «یائیر لاپید» رئیس ائتلاف مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی همراه شد و او با اذعان به اینکه امنیت داخلی این رژیم تضعیف شده است، گفت: "از زمان روی کار آمدن بن گویر خیابان های اسرائیل پر از موارد قتل و حمله شده و هیچ وزیری، شکست خورده تر و بدبخت تر از وزیر امنیت داخلی نیست".

او افزود: "امنیت شخصی اسرائیلی ها در حال از بین رفتن است و پلیس اسرائیل در پایین ترین سطح آمادگی خود قرار دارد".

لاپید اظهارداشت: تنها کاری که بن گویر وزیر امنیت داخلی از صبح تا شب انجام می دهد، مصاحبه و اقدامات تحریک آمیز است.

منابع خبری صبح امروز یکشنبه از عملیاتی ضدصهیونیستی با سلاح سرد در نزدیکی تل آویو و کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر خبر دادند.

مجری این عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری این عملیات از ساکنان کرانه باختری است و احتمال دارد شخص دیگری نیز در این عملیات با او همکاری کرده باشد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد