آصفری در گفتگو با فردا:

پاسخی ترکیبی و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی می‌دهیم

کد خبر: 1305862

فعال سیاسی گفت: گزینه های مختلفی برای پاسخ به رژیم صهیونیستی روی میز قرار دارد که شورای عالی امنیت ملی تصمیم نهایی را می گیرد.

پاسخی ترکیبی و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی می‌دهیم

گروه سیاسی فردا: با گذشت کمتر از ۴ماه از وعده صادق بار دیگر اسرائیل بدون پذیرفتن مسوولیت، در خاک کشورمان دست به عملیات تروریستی زد و اسماعیل هنیه را به شهادت رساند؛ آن هم یک روز پس از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان و در حالی که بسیاری از مقامات بلندپایه کشورهای دیگر برای حضور در این مراسم در تهران حضور داشتند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره نوع واکنش ایران به اقدام تروریستی اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران می خواست انشقاق و اختلاف در جبهه مقاومت ایجاد کند اما محاسباتش غلط از آب درآمد.

وی با اشاره به شهادت یکی از مستشاران جمهوری اسلامی در لبنان افزود: قطعا مقاومت مستحکم تر از گذشته اهداف و برنامه های خودش را دنبال خواهد کرد. قطعا جمهوری اسلامی ایران با همکاری مقاومت به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی از چند جا پاسخی ترکیبی و دندان شکن خواهد داد.

این فعال سیاسی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به خونخواهی شهید عزیز تأکید کردند بنابراین اکنون تمام تمرکز جبهه مقاومت در جهت پاسخ به رژیم صهیونیستی است و مطمئنا این رژیم پاسخی پشیمان کننده را دریافت خواهد کرد. از این رو گزینه های مختلفی روی میز قرار دارد که شورای عالی امنیت ملی تصمیم نهایی را می گیرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدامات تروریستی می خواهد تنفس مصنوعی به خود دهد اما هیچ گاه به مقصودش نخواهد رسید. امروز اختلاف بین وزرای کابینه نتایاهو بر کسی پوشیده نیست و از طرف دیگر اعتراضات در سرزمین های اشغالی به عملکرد نتانیاهو نیز به اوج خود رسیده است.

این نماینده ادوار مجلس گفت: نتانیاهو با اقدامات تروریستی نمی تواند برای خود پوشش درست کند بلکه این اقدامات او عامل شدت یافتن اعتراضات به هیأت حاکمه رژیم صهیونیستی خواهد شد. شهادت اسماعیل هنیه باعث شد که فلسطینی های ساکن در کرانه باختری نیز دست به اعتصاب و اعتراض بزنند و دنبال خونخواهی شهید اسماعیل هنیه باشند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد