جلیلی: دریایی از فرصت‌ها داریم/ در کشور جهش ایجاد می‌کنیم

کد خبر: 1300374

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر جای ایران از جمله کردستان که وطن همه ماست، دریایی از فرصت‌هاست، اگر این فرصت‌ها را به کار بگیریم، شاهد جهش و توسعه خواهیم بود.

جلیلی: دریایی از فرصت‌ها داریم/ در کشور جهش ایجاد می‌کنیم

سعید جلیلی ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک مردم کردستان در گردهمایی حامیان انتخاباتی در سالن آزادی؛ به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌توانند در روند توسعه و پیشرفت کشور سهیم باشند.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات 15 تیرماه گفت: هر ایرانی، هر دختر و پسر کردستانی، هر قومیت و مذهب و همه مردم می‌تواند این نقش پرشکوه را در پیشرفت و جهش کشور ایجاد کنند. اگر می‌خواهیم شاهد تحقق اهداف باشیم، باید همه با هم به صحنه بیاییم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در شعار انتخاباتی، خلاصه برنامه‌هایم را گفته‌ام، هر جای ایران از جمله کردستان که وطن همه ماست، دریایی از فرصت‌هاست، اگر این فرصت‌ها را به کار بگیریم، شاهد جهش و توسعه خواهیم بود.

وی افزود: در صورت یک جهش ایران و یک جهش کردستان، دیگر محرومیتی نخواهد ماند. جوان کردستانی باید به جای کوله‌بری، با توجه به ظرفیت‌های موجود نهفته استانی، صادرکننده محصولات شود.

جلیلی وجود مذاهب و قومیت‌های مختلف در کشور را یک فرصت خواند و عنوان کرد: ما همه قومیت‌ها را یکسان می‌بینیم و با همراهی یکدیگر برای پیشرفت و اعتلای آینده ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.

سعید جلیلی امروز در سفر انتخاباتی خود به استان کردستان، ضمن ادای احترام به شهدای این خطه، در جمع مردم به سخنرانی پرداخت. دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه در سراسر کشور از جمله استان کردستان میان دو کاندیدا پزشکیان و جلیلی برگزار می‌شود./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها