بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر: 1299494

یک وبگاه روسی در گزارشی به بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و تمدید مهلت اخذ رای از واجدان شرایط پرداخت.

بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری

یک وبگاه روسی در گزارشی به بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و تمدید مهلت اخذ رای از واجدان شرایط پرداخت.

وبگاه روسیا الیوم در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در انتخابات گزارش داد که ستاد انتخابات در این کشور، مهلت اخذ رای از واجدان شرایط را دو ساعت دیگر تمدید کرده است.

این شبکه خبری همچنین در گفت و گو با یک کارشناس ایرانی به بررسی آخرین تحولات انتخاباتی و گمانه زنی ها در این زمینه پرداخت.

از صبح امروز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مردم ایران اسلامی آغاز شده و بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، برای پوشش این رخداد مهم در ایران حضور دارند.

پوشش برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در «تایمز آف ایندیا»

پایگاه خبری «تایمز آف ایندیا» گزارش داد مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور جدید خود حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری «تایمز آف ایندیا» در مطلبی به پوشش برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران پرداخت.

تایمز آف ایندیا در ابتدای مطلب خود با اشاره به سانحه سقوط شهید «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید کشورمان نوشت که ایرانی ها امروز جمعه برای انتخاب رئیس جمهور جدید خود به پای صندوق های رای آمدند.

این پایگاه خبری در ادامه مطلب خود نوشت که مردم ایران تا ساعت ۶ عصر به وقت محلی فرصت دارند تا رای خود را به صندوق بیاندازند، اما زمان انتخابات معمولاً در ایران تا نیمه شب تمدید می شود.

تایمز آف ایندیا در ادامه به معرفی ۴ نامزد حاضر در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان پرداخت.

از صبح امروز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران با حضور پرشور مردم ایران اسلامی آغاز شده و بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، برای پوشش این رخداد مهم در ایران حضور دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها