طحان نظیف: ان‌شاءالله با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم

کد خبر: 1299392

سخنگوی شورای نگهبان از مردم دعوت کرد تا در ساعات ابتدایی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند.

طحان نظیف: ان‌شاءالله با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان  با تاکید بر اینکه روز انتخابات همیشه روز مهم و تعیین کننده‌ای برای کشور ما بوده است، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در کمتر از ۴۰ روز از شهادت رئیس جمهور کشورمان نشان‌دهنده ثبات اقتدار و استحکام نظام سیاسی ماست و نشان دهنده این است که رای خواست و اراده مردم همیشه مهم بوده است.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم با دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی به خوبی انجام شده و ساعاتی قبل آغاز رای گیری را در همه نقاط کشور و البته در بیش از ۹۵ کشوری که ایرانیان در آن سکونت دارد آغاز شده است و به لطف خدا با مشکل خاصی مواجه نیستیم و فرآیندها به صورت روان در حال انجام است. 

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ان‌شاءالله با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم. رقابت‌ها در روزهای گذشته همانطور که مردم ایران و همچنین همه جهانیان دیدند رقابت‌های کاملاً جدی بود و ان‌شاءالله که با مشارکت مردم یک انتخابات پرشوری را داشته باشیم که نتیجه آن سرفرازی ملت شریف ایران باشد و یک حماسه عزتمندانه دیگری برای ملت شریف ایران رقم بخورد.

طحان نظیف در پایان گفت: از همه مردم دعوت می‌کنم که در همین ساعات ابتدایی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها