ره‌پیک: آمار مشارکت در انتخابات خوب است

کد خبر: 1299391

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: همه باید تلاش کنند تا هم مشارکت خوب که موجب عزت کشور می‌شود، ایجاد شود و همچنین فرد اصلح انتخاب شود که هر دو بر اساس فرمایشات رهبری مهم هستند؛ این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

ره‌پیک: آمار مشارکت در انتخابات خوب است

سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان صبح جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مهمی است، تصریح کرد: رئیس جمهور در کشور ما اختیارات قابل توجهی دارد و حتماً انتخاب رئیس جمهور و کسی که خصوصیات لازم را برای اداره کشور داشته باشد و از این اختیارات قانونی برای منافع کشور استفاده کند، حتماً کار مهم و ضروری است.

وی گفت: بنابراین امروز که روز انتخاب رئیس جمهور است، روز بسیار مهمی است؛ ان‌شاءالله که همه ملت شریف ایران در این انتخابات شرکت کنند و نقش خود را برای تعیین سرنوشت و اداره کشور ایفا کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان عنوان کرد: همه باید تلاش کنند تا هم مشارکت خوب که موجب عزت کشور می‌شود، ایجاد شود و همچنین فرد اصلح انتخاب شود که هر دو بر اساس فرمایشات رهبری مهم هستند؛ این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

ره‌پیک گفت: آمار تعداد کسانی که از صبح در انتخابات شرکت کردند آمار خوبیست و امیدواریم که تا پایان وقت مردم با انگیزه و با نشاط در این انتخابات شرکت کنند؛ رسانه‌ها و اصحاب رسانه در این امر نقش دارند و ان‌شاءالله نقش خود را ایفا کنند و در ایجاد نشاط، انگیزه، دعوت و تبلیغ موفق باشند./ ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها