بازدید وزیر کشور از یک شرکت خودروسازی در شیراز

کد خبر: 1296600

وزیر کشور روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در سفر به استان فارس از شرکت بونیز خودرو تولید و مونتاژ کننده کامیونت و کشنده در دوکوهک شیراز بازدید کرد.

بازدید وزیر کشور از یک شرکت خودروسازی در شیراز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این بازدید با اشاره به اینکه این واحد خودرویی نقشی مهم در توسعه و رونق کسب و کار ، رفع نیاز داخلی، ایجاد بازار کار جدید در استان دارد گفت: این شرکت با میزان سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال، ظرفیت تولید ۱۳ هزار دستگاه در سال برای تعداد ۶۵ نفر در سال اول اشتغالزایی کرده که با تکمیل این مجموعه ظرفیت نهایی به ۵۰۰ نفر اشتغال خواهید رسید.

حمید رضا ایزدی اضافه کرد: صنعت خودروسازی نقش پر اهمیتی در اشتغالزایی و فعال کردن صنایع بالادستی و پایین دستی و ایجاد ارزش افزوده در توسعه صنعتی ایفا می‌کند.

وی افزود: تولیدات این شرکت یکی از محصولات مهم و تأثیرگذار گذار در حمل و نقل آسان با اثر گذاری موثر در صنعت نقش مهمی در توسعه اقتصادی فارس دارد.

ایزدی به ظرفیت بالای فارس در صنعت قطعه‌سازی و تولید خودرو اشاره کرد و گفت: صنعت قطعه و قالب‌سازی فارس از ظرفیت بالایی برخوردار است و این استان قطب قالب‌سازی کشور به شمار می‌رود و می‌تواند ظرفیت مورد نیاز زنجیره ارزش در صنعت خودرو و تأمین سایر ظرفیت‌های مورد نظر داخلی را برآورده کند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، جعفر قادری نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ،لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز ،حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان،‌ رؤسای دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در این بازدید وزیر را همراهی کردند.

وزیر کشور در سفر خود به شیراز در مراسم افتتاح مخزن آب روستای بیدزرد، افتتاح بزرگراه شهید آیت الله رییسی و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان هم شرکت کرد.

کلنگ زنی فاز یک پروژه ملی احیای زندیه واقع در میدان شهدا در بافت فرهنگی و تاریخی شیراز و شرکت در چندین نشست اجتماعی فرهنگی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در سفر به شیراز است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها