بهادری جهرمی:

امروز سنا می‌گوید «تحریم کار نمی‌کند»

کد خبر: 1296160

سخنگوی دولت اعتراف مجلس سنای آمریکا را یادآوری کرد و گفت: آبان ۹۸ رسانه‌های آمریکا تیتر می‌زدند «تحریم دارد کار می‌کند»؛ اما امروز سنا می‌گوید «تحریم من کار نمی‌کند».

امروز سنا می‌گوید «تحریم کار نمی‌کند»

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه شاهد در شهرستان ری در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان (پرسش با دانشجو و پاسخ از سخنگوی دولت) که به همت انجمن اسلامی این دانشگاه شکل گرفته بود در حضور دانشجویان اظهار داشت: شهید رئیسی با ابراهیم رئیسی فرقی نمی‌‎کرد همان ابراهیم رئیسی بود که کار می‌کرد تا به این سرمنزلی که خدا به او هدیه کرد رسید و ما از این فرصت و غنیمت بی‌بهره شدیم. سخنگوی دولت یادآور شد: تورم در شروع دولت سیزدهم ۵۹.۳ درصد

بوده که بی‌سابقه بود و میانگین تورم چهار ساله که منتهی به دولت آقای رئیسی بود واقعا سابقه نداشته است.شهید رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفتند که شرایط اقتصادی هم مناسب نبود. وی سپس به هجمه‌های رسانه‌ای به رئیس‌جمهور شهید اشاره و اعتراف مجلس سنای آمریکا را در این زمینه یادآوری کرد و گفت: آبان ۹۸ رسانه‌های آمریکا تیتر می‌زدند «تحریم دارد کار می‌کند»؛ اما امروز سنا می‌گوید «تحریم من کار نمی‌کند».

 نوع حکمرانی آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌محور و تحول‌خواهانه بود

همچنین علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در دومین کنفرانس ملی حکمرانی دانش مبنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و برشمردن ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی این شهدا، گفت: امیدواریم که یکی از برکت وجود این شهدای عزیز این باشد که چشم ما نیز بازتر شود.وی با اشاره به رویکردهای تحولی در مدیریت آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی حرکت بسیار جدی از نگاه یأس‌محور به نگاه امیدمحور و باور به رشد و پیشرفت و حل مسائل داشت. ما این رویکرد تحولی را در دوران مدیریتی شهید رئیسی در قوه قضائیه نیز شاهد بودیم. نوع مدیریت شهید رئیسی از نوع مسئولیت‌پذیری و مسئولیت‌محوری بود. شهید رئیسی همه مسائل کشور و حتی برخی مسائل در منظومه جهانی را با مسئولیت‌پذیری دنبال می‌کردند و اعتقاد داشتند باید راه ورود و راه‌حل مسئله را بیابیم و هیچ‌گاه از ایشان نمی‌شنیدیم که چیزی در اختیارمان نیست و به‌شدت معتقد بودند که باید فعال و پویا در میدان بود.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها