خط و نشان باقری برای صهیونیست‌ها/ نظر باقری درباره احتمال رویارویی نظامی روسیه و غرب

کد خبر: 1295797

سرپرست وزارت خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال بی‌ثبات کردن منطقه است، گفت: ایران متعهد است از قدرت خود برای ایجاد بازدارندگی در برابر این رژیم در شرایط بی‌ثباتی منطقه استفاده کند.

خط و نشان باقری برای صهیونیست‌ها/ نظر باقری درباره احتمال رویارویی نظامی روسیه و غرب

 علی باقری کنی، سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان ترک به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق، پایتخت سوریه اشاره کرد و گفت: این حمله، ایران را مجبور کرده است تا به طور مؤثر و هوشمندانه از مؤلفه‌های قدرت خود برای حفظ امنیت و ثبات منطقه استفاده کند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که وقتی ثبات و امنیت منطقه به خطر می‌افتد و تلاش می‌کنند منطقه را بی‌ثبات کنند، ایران به طور مؤثر و عاقلانه از توان خود برای مهار آنها و قرار دادن آنها در جای خود استفاده خواهد کرد.

ایران رویارویی نظامی روسیه و غرب را راه‌حل مشکل نمی‌داند

وی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره جنگ روسیه و اوکراین تاکید کرد: ایران رویارویی نظامی روسیه و غرب را راه‌حل مشکل نمی‌داند و خواستار گفت‌وگو است.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی درباره احتمال رویارویی نظامی روسیه و غرب در بحبوحه اوضاع اوکراین و اظهاراتی که تنش‌ها را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: ما جنگ را راه‌حل مشکل نمی‌دانیم. توصیه ما به هر دو طرف این است که از گفت‌وگو در بستر سیاسی استفاده کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها