تسلیت مخبر در پی درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی

کد خبر: 1295695

سرپرست ریاست‌جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان را تسلیت گفت.

 تسلیت مخبر در پی درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی

سرپرست ریاست‌جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان را تسلیت گفت.

محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان تصریح کرد: این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی- ـ سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌‌های مکتب اهل‌بیت(ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی به‌جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

متن پیام سرپرست ریاست‌جمهوری به‌شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شیء

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی- ـ سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌های مکتب اهل‌بیت(ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی به‌جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌‌مندان، به‌ویژه مردم شریف استان همدان و بیت مکرّم ایشان تسلیت می‌‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت ‌دارم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست‌جمهوری/تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها