گلایه ۳ حزب اصلاح‌طلب از تک‌روی‌های لیدر اصلاحات

کد خبر: 1294620

برخی احزاب اصلاح طلب از سیدمحمد خاتمی به خاطر دعوت شخصی از محمد صدر برای کاندیداتوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عدم توجه به محوریت جبهه اصلاحات گلایه دارند.

گلایه ۳ حزب اصلاح‌طلب از تک‌روی‌های لیدر اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه سازندگی با ادبیاتی انتقادی نوشته: ‌دوره‌های قبل جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان به اجماع می‌رسیدند و کاندیدایی را مطرح می‌کردند که آقای محمد خاتمی به‌ عنوان رهبر اصلاحات از نامزد مورد نظر حمایت می‌کردند. اما این ‌بار ظاهرا توجه چندانی به احزاب عضو جبهه اصلاحات نشد و آقای خاتمی پیشاپیش یک نفر را انتخاب کردند. چه اتفاقی افتاد؟ 

مشرق در رابطه با این انتقادات در اردوگاه اصلاح‌طلبان گزارش داده که گلایه برخی احزاب اصلاح طلب از سیدمحمد خاتمی مبنی دعوت شخصی از محمد صدر برای کاندیداتوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عدم توجه به محوریت جبهه اصلاحات موجب شده که برخی رسانه ای های اصلاح طلب این موضوع را مورد اشاره و پیگیری قرار دهند. 

برخی احزاب بر این باورند تلاش خاتمی می بایست در چارچوب جبهه اصلاحات و هماهنگی با سایر احزاب صورت می گرفته و پیشنهاد خاتمی به صدر رفتار فردی و فاقد مناسبات تشکیلاتی را به اذهان متبادر می‌سازد. 

با وجود آنکه خاتمی تحت تاثیر احزاب رادیکال چون اتحاد ملت به سراغ محمد صدر رفته و حضور در انتخابات را مشروط به تائید صلاحیت این نامزد کرده، احزاب سنتی و میانه‌رو سودای حمایت از لاریجانی دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها