محسن اسلامی:۳۰ نفر برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری مراجعه کردند

کد خبر: 1294172

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در ساعت‌های اولیه امروز، ۳۰ نفر داوطلب برای نامزدی ریاست‌جمهوری به ستاد مراجعه کردند که بعد از بررسی مدارک شرایط لازم را برای ثبت‌نام قطعی نداشتند.

محسن اسلامی:۳۰ نفر برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری مراجعه کردند

 «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط ثبت نام، امروز در اولین روز تا الان ۳۰ نفر داوطلب برای نامزدی ریاست جمهوری مراجعه کردند که بعد از بررسی مدارک شرایط لازم را برای ثبت نام قطعی نداشتند.

وی افزود: داوطلبانی که شرایط نامزدی دارند حتما در روزهای اولیه اقدام کنند و به روز آخر نگذارند و مدیریت زمان را داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره این که در قانون پیش بینی شده که اگر نامزدی نتواند بیاید وکیل او برایش نام نویسی کند گفت: براساس قانون این پیش بینی شده است که اگر کسی این توان را نداشته باشد که حضور پیدا کند حتما نماینده خود را معرفی کند.

گفتنی است، نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی از ساعت ۸ صبح امروز - پنجشنبه ۱۰ خرداد - آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت و سپس پرونده داوطلبان برای بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و اسامی ۲۲ خرداد ماه از سوی وزارت کشور اعلام می شود.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها