دنیای اقتصاد مطرح کرد: دوپاره شدن پایداری؟/ اختلاف بر سر اصلح

کد خبر: 1293944

روزنامه دنیای اقتصاد نوشته: انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه پایداری را دوپاره کرده است. بخشی از این جریان که در دولت سیزدهم دارای پایگاه هستند، فتاح را به‌عنوان گزینه اصلح برگزیده‌اند و بخش دیگری با هدایت یکی از چهره‌های شاخص این جریان به دنبال سعید جلیلی هستند.

دنیای اقتصاد مطرح کرد: دوپاره شدن پایداری؟/ اختلاف بر سر اصلح

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه دنیای اقتصاد نوشته: انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه پایداری را دوپاره کرده است. بخشی از این جریان که در دولت سیزدهم دارای پایگاه هستند، فتاح را به‌عنوان گزینه اصلح برگزیده‌اند و بخش دیگری با هدایت یکی از چهره‌های شاخص این جریان به دنبال سعید جلیلی هستند. 

جبهه پایداری این روزها درحالی خود را برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌کند که به نظر می‌رسد اعضایش برای انتخاب نامزد اصلح به اختلاف خورده‌اند. 

شاید بخشی از این آشفتگی به ریشه داشتن برخی از اعضای آن در دولت سیزدهم بازگردد که حالا با شهادت رئیس‌جمهور و پایان زودهنگام دولت سیزدهم نگران ادامه حضورشان در دولت شده‌اند. 

همه اینها نشان می‌دهد جریان پایداری که تازه از رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس بیرون آمده است، آماده اجماع نظر بر سر یک نامزد ریاست‌جمهوری نیست؛ آن‌قدر که گروهی فتاح را گزینه اصلح و دیگران جلیلی را مطلوب می‌دانند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها