«فردا» گزارش می‌دهد؛

محمد صدر اصلی ترین گزینه اصلاح طلبان/ طیب نیا و اردکانیان هم مورد نظر اصلاحات هستند

کد خبر: 1293737

به نظر می رسد که جبهه اصلاحات بر خلاف سال ۱۴۰۳ با چند گزینه مانند صدر و طیب نیا و اردکانیان وارد صحنه خواهد شد که از این میان احتمال اجماع بر سر محمد صدر بیشتر از بقیه نامزدها است.

محمد صدر اصلی ترین گزینه اصلاح طلبان/ طیب نیا و اردکانیان هم مورد نظر اصلاحات هستند

گروه سیاست سایت فردا - از اردوگاه اصلاح طلبان خبر می رسد که محمد صدر جدی ترین گزینه آنها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ است. صدر گرچه به دلیل وضعیت سنی در صورت انتخاب تنها می تواند برای یک دوره رییس جمهور باشد اما از حمایت برخی از چهره های سرشناس اصلاحات برخوردار است و درباره وی میان طیف عمل گرا و رادیکال جبهه اصلاحات تفاهم نسبی وجود دارد. محمد صدر معاون اسبق وزارت خارجه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

خبرنگار سایت فردا همچنین مطلع شده که پس از محمد صدر چهره هایی چون طیب نیا و اردکانیان که وزرای اقتصاد و نیرو در دولت روحانی بوده اند از اقبال برخوردارند و درباره ثبت نام آنها توافق وجود دارد. همچنین اصلاح طلبان نسبت به نامزدی علی اکبر صالحی هم نظر مثبتی دارند که البته وی با مشکل قانونی به واسطه سن برای ثبت نام وجود دارد.

بر پایه این گزارش در میان اصلاح طلبان نگاه مثبتی به جواد ظریف و آذری جهرمی وجود دارد که گویا هنوز تصمیمی برای ثبت نام نگرفته اند.

در نهایت به نظر می رسد که جبهه اصلاحات بر خلاف سال ۱۴۰۳ با چند گزینه مانند صدر و طیب نیا و اردکانیان وارد صحنه خواهد شد که از این میان احتمال اجماع بر سر محمد صدر بیشتر از بقیه نامزدها است. 

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها