با حضور ۱۴۰ نفر از منتخبین مردم؛

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

کد خبر: 1288728

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد./مهر

نشست منتخبین مجلس دوازدهم با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس آتی برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - نشست همدلی و همفکری منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبان و با حضور دکتر قالیباف، دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران و تعدادی از مسئولین کانون‌ها و کمیته‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این نشست که اکثریت نیروهای انقلابی مجلس دوازدهم حضور داشتند، دکتر حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سخنان کوتاهی، تحلیلی از شرایط منطقه بخصوص پس از عملیات طوفان‌الاقصی ارائه و از اهمیت راهبردی عملیات موفق وعده صادق و ضربه به رژیم صهیونیستی سخن گفت.

ایشان همچنین با توجه به شرایط پیش‌روی کشور نکاتی را در خصوص لزوم وحدت و همدلی میان نیروهای جبهه انقلاب برای حل مشکلات کشور و همچنین پیشرفت ایران مطرح نمود و بر لزوم تلاش برای همکاری حداکثری میان منتخبان جدید مجلس با دولت و برطرف نمودن چالش‌های کشور تاکید کرد.

پس از سخنان دکتر حدادعادل، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از تاثیر جایگاه مجلس و شان نمایندگی در اداره کشور سخن گفت. پس از ایشان نیز به ترتیب ۱۰ نفر از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارائه نقطه نظرات و مباحث خود پشت تریبون قرار گرفته و نکاتی را پیرامون وظایف مجلس و نمایندگان در دوره آتی مطرح نمودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها