جام جم: دانشگاههای ایران از اعتراضات دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کنند/ طلیعه فروپاشی آمریکا

کد خبر: 1288142

جام جم نوشت: همه دانشجویان مسلمان و مسیحی و یهود و سکولار چپ و راست گرد غزه باید متحد شوند. اگر جویی شرافت دارند، باید حمایت‌شان را از غزه و دانشجویان آمریکا به‌صورت روزمره اعلام کنند

گروه سیاست سایت فردا - چند روزی می‌شود که دانشگاههای آمریکا و اروپا شاهد موجی اعتراضی علیه جنایات صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی و همزمان سرکوب خشن دانشجویان توسط دولت‌ها هستند. 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: امروز اولین تکلیف دانشگاه‌های ایران ونیروهای موحد و مومن وانقلابی آن، اول تفسیر و تحلیل و تبیین درست رخ داد؛ اعتراض همگانی و گسترش‌دار و گسترش‌گیر دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و همزمان دفاع و پشتیبانی وحمایت عملی با برپایی تظاهرات سراسری در دفاع از غزه و دانشجویان معترض آمریکایی. 

سازماندهی این اعتراض به عهده خود دانشجویان است و با کسب مجوز باید خود اقدام کنند و منتظر دولت نباشند و جلوی جریان محافظه‌کار و مشکوک و نفوذی‌ها باید مقاومت کنند. همه دانشجویان مسلمان و مسیحی و یهود و سکولار چپ و راست گرد غزه باید متحد شوند.  

اگر جویی شرافت دارند، باید حمایت‌شان را از غزه و دانشجویان آمریکا به‌صورت روزمره اعلام کنند و به جهان نمایش دهند و پیشرو و پیشران دانشجویان کشورهای اسلامی در اعتراض همگانی باشند و آنان را به فعالیت فراخوانند و دانشجویان مصر، اردن، لبنان، افغانستان، پاکستان، هند، آذربایجان، کشورهای نفتی خلیج‌فارس، بحرین، عربستان، امارات و نیز سوریه، عراق، یمن، آسیای میانه، غرب آسیا و کل آسیا باید متحد شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها