معاون رییس‌جمهور: اقتدار ایران با «وعده صادق» ظهور کرد

کد خبر: 1287836

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: تحقق «وعده صادق» اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد.

معاون رییس‌جمهور: اقتدار ایران با «وعده صادق» ظهور کرد

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: تحقق «وعده صادق» اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد.

سیدمحمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با اشاره به سفر رییس جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، افزود: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

ضرورت ترویج فرهنگ کار و مهارت‌آموزی برای توسعه اقتصادی

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

وی ادامه داد: راهکار رفع مشکلات اقتصادی و دور کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در جهش تولید است.

فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان‌ در کشور

حسینی خاطر نشان کرد: ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است که وقتی محصولات آنها در نمایشگاه‌ها عرضه‌ می‌شود، بسیاری با بازارهای جهانی خواهان می‌شوند.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت کالا نقش مهمی در افزایش صادرات دارد، تاکید کرد: قراردادهای مختلف بین‌المللی از جمله شانگهای و بریکس فرصتی برای افزایش بیش از پیش صادرات است.

معاون رییس جمهور گفت: با قدرت و صلابت برای توسعه و پیشرفت کشور در تلاش برای تبدیل تهدیدها به فرصت باشیم که از جمله این نمونه‌ها قدرت نظامی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی افزود: افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم از جمله تلاش‌ها است.

وی اضافه کرد: کارگران با شجاعت و شهامت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور پرشور داشتند و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی از جمله اقدام‌های حمایتی از این قشر زحمت‌کش است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها