محسن رضایی: ساختار دولت نیازمند تغییر از متصدی به سیاست‌گذار است

کد خبر: 1286117

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری و ذینفعی خارج شود، گفت: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است.

محسن رضایی: ساختار دولت نیازمند تغییر از متصدی به سیاست‌گذار است

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بر لزوم مشارکت بیشتر اتاق در تصمیم‌سازی‌های شورا و انعکاس مسائل کلان اتاق بازرگانی به شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری و ذینفعی خارج شود، افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدی‌گری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

رضایی با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید یادآورشد: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

وی با تبیین ضرورت تغییر نقش دولت در بازار اضافه کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها