«فردا» گزارش می‌دهد

هم‌پوشانی سوپرانقلابی‌ها و اصلاح طلبان

کد خبر: 1259056

سوپرانقلابی‌ها و اصلاح‌طلبان در همپوشانی با یکدیگر سعی دارتد مسیر وحدت را در خط تفرقه جا بزنند.

هم‌پوشانی سوپرانقلابی‌ها و اصلاح طلبان

گروه سیاست سایت فردا - در شرایطی که شورای ائتلاف اصولگرایان وحدت این جریان را در دستور کار دارد و محمدباقر قالیباف نیز تاکنون نشان داده با جدیت همین مسیر را دنبال می‌کند اما سوپرانقلابی‌ها و اصلاح‌طلبان در همپوشانی با یکدیگر سعی دارتد مسیر وحدت را در خط تفرقه جا بزنند.

از اینرو کانال متعلق به حزب رادیکال اصلاح‌طلبان نوشته: درحالی که اخبار و گزارش‌ها حاکی از این است که دولت قصد دارد تا 70 درصد از کرسی های مجلس را برای پیشبرد اهداف خود کسب کند، رقابت میان آنها و قالیباف به جایی رسیده که سایت قالیباف حمله به «سوپرانقلابی ها» (بخوانید پایداری و شریان) را در دستور کار قرار داده و می نویسد: «واقعیت این است که در عرصه انتخاباتی عناصر اصیل اصولگرا تعیین‌کننده‌اند و قدرت تصمیم‌سازی دارند و عموم اصولگرایان نیز سوپرانقلابی‌ها را منتقل‌کننده گفتمان اصیل انقلاب اسلامی نمی‌دانند. به همین دلیل سوپرانقلابی‌ها نه در جایگاه تعیین‌کنندگی قرار می‌گیرند، نه رأی‌آورند و نه مورد پذیرش اهالی سیاست قرار می‌گیرند». 

اخیرا خانم محمودی یکی از نمایندگان مجلس در گفتگویی عنوان کرده بود که « «ما از زبان خودشان در جاهای مختلف و از طریق واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد».

امتداد مدعی شده: درحالی که در میان اصولگرایان شورای ائتلاف نیز اختلافاتی میان قالیباف و زاکانی دیده شده و قالیباف ناگزیر جریان «مبنا» را به جای «شانا» برای خودش به راه انداخته، آنها ناگزیر هستند با جریان نزدیک به دولت رقابت کنند. جریانی که اصولگرایان آنها را سوپرانقلابی می نامند و البته در سال 98 با همین جریان همکاری کردند و از شکل گیری ائتلاف ذیل نام قالیباف همگی خوشحال و شادمان بودند.

ادعای این کانال اصلاح‌طلب در حالی است که مبنا در ذیل شورای ائتلاف تعریف می‌شود و همه گروههای اصولگرا را در برمی‌گیرد و این برخلاف خواست اصلاح‌طلبان و سوپرانقلابی‌هاست. و همین دلیل کافی است تا برای تضعیف جریان وحدت با یکدیگر هم‌داستان شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد