نوش آبادی در گفتگو با «فردا»:

انتخابات رقابتی و پرشور را در پیش داریم

کد خبر: 1253197

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری مردم را در پیش خواهیم داشت.

انتخابات رقابتی و پرشور را در پیش داریم

گروه سیاسی فردا: چندماه تا انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی است اما آنچه اهمیت دارد بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس است.

حسین نوش آبادی در حاشیه اجلاس بزرگ مبنا درباره شکل گیری شور انتخاباتی به خبرنگار فردا گفت: با توجه به تعداد ثبت نامی ها به نظر می آید انتخابات پرشور و با نشاطی خواهیم داشت. بسیاری از چهره های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی خودشان را برای حضور در انتخابات داوطلب کردند و در مقایسه با ادوار گذشته این استقبال افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری مردم را در پیش خواهیم داشت، افزود: انتخابات در تمام دوره های مجلس رقابتی بوده است. این احتمال وجود دارد که بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها، برخی به دلیل ردصلاحیت یا عدم حضور در صحنه بخواهند اینگونه وانمود کنند که انتخابات رقابتی نیست اما قطعا و حتما این ادعای آنها با واقعیت هیچ تطابقی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رقابت و مشارکت در کنار هم دو فاکتور مهم انتخاباتی محسوب می شوند، اظهار کرد: امروز وقتی قریب به 100 برابر کرسی های مجلس، داوطلب برای انتخابات ثبت نام کرد بنابراین حق انتخاب برای مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصلا نگران رقابتی بودن انتخابات نیستیم، افزود: ما باید تلاش کنیم میزان مشارکت مردم در انتخابات را تا جایی که امکان دارد بالا ببریم. بخشی از عامل افزایش مشارکت به خود نامزدها بر می گردد، آنها بیش از آنکه برای پیروزی خودشان تلاش کنند باید برای مردم و افزایش مشارکت تلاش کنند چون عوایدش به نفع خود کاندیداها خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره عملکرد رئیس مجلس یازدهم یادآور شد: شاهد تلاش های شبانه روزی آقای قالیباف هستم. ایشان انصافا وقت می گذارد و با آگاهی و شناخت دقیق از مسائل به موضوعات ورود می کند. شخصا سه دوره نماینده مجلس بودم اما انصافا اشراف آقای قالیباف بر حوزه قانونگذاری و انصافش در حوزه نظارتی مثال زدنی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها