تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: 1246527

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تکمیل و  بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی. همچنین تذکر به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم توجه به حمل و نقل شهر رشت و حذف تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری. همچنین تذکر به همراه 44 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در دهک‌های اول تا سوم کشور و توجه به مسکن محرومان تحت پوشش بهزیستی.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت توجه به زیرساخت‌های ورزشی 3 شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در تکمیل احداث درمانگاه تأمین اجتماعی پیرانشهر.

تذکر علی علی‌زاده نماینده مراغه به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر علوم: لزوم رسیدگی به مشکلات دانشگاه مراغه در آذربایجان شرقی.

تذکر حسین نوش آبادی نماینده ورامین به وزیر دادگستری: لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده مالباختگان شهرستان پیشوا.

تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عدم تکمیل کنارگذر تالش توسط وزارت راه.

تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزرای اقتصادی و دارایی و صنعت: لزوم تجدیدنظر در واگذاری سهام ایران خودرو و سهام خریداری شده توسط شرکت کروز.

تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه 19نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل و اتمام طرح خط ریلی رشت – بندر کاسپین منطقه آزاد بندرانزلی

تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر کشور: لزوم پایبندی به تحقق برنامه دولت در خصوص ورودی زباله در محل پسماند زباله در سراوان تا آبان ماه سال جاری.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به کمبود آرد و عدم توزیع مناسب در سطح شهر./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها