کریمی اصفهانی در گفتگو با «فردا»:

خوش‌خیم‌های اصلاح‌طلب می‌دانند قهر یعنی حذف از عرصه سیاسی

کد خبر: 1246006

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان دست از کارهای تبلیغاتی و قهری بردارند فعال به صحنه بیایند چون علائم حکایت از آن می کند که خیلی ها در این دوره تأیید صلاحیت می شوند.

خوش‌خیم‌های اصلاح‌طلب می‌دانند قهر یعنی حذف از عرصه سیاسی

گروه سیاسی فردا: جبهه اصلاحات رویکرد اپوزیسیونی نسبت به انتخابات مجلس گرفت اما با این وجود برخی احزاب اصلاح طلب همچون کارگزاران، اعتماد ملی، حزب ندا و مردم‌سالاری نیروهای همسو با خود را برای حضور در رقابت سیاسی پیش رو تشویق کردند. حال سئوال این است که این بخش از اصلاح طلبان چه برنامه ای برای انتخابات مجلس دارند و آیا با دیگر سلایق سیاسی همچون اصولگرایان یا اعتدالیون ائتلاف می کنند یا خیر؟

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان شانس پیروزی اصلاح طلبانی که نامزد انتخابات مجلس شدند، گفت: اصلاح طلبان همه یک رویکرد سیاسی ندارند، برخی اصلاح طلبان خوش خیم و برخی شان بد خیم هستند. خوش‌خیم ها می دانند اگر می خواهند در این کشور زیست سیاسی کنند باید تابع قوانین باشند و با کنار رفتن از عرصه سیاسی به حذف خودشان دامن می زنند.

وی افزود: ژست قهر از انتخابات، رویکرد تازه ای نیست که اصلاح طلبان بخواهند در این دوره به نمایش بگذارند، آنها از اول انقلاب تاکنون چنین برنامه ای را کرده اند. در دوره های پیشینی هم هر بار یکی دو گروه از اصلاح طلبان قهر انتخاباتی کردند، در خفا با گروه های دیگر بوده اند. البته حضور اصلاح طلبان در صحنه انتخابات معادلات را بر هم نخواهد زد چون امری عادی است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: اصلاح طلبان می دانند برای سرنوشت سیاسی خودشان باید در انتخابات حاضر شوند و با کنار رفتن کاری درست نمی شود چون اگر قهر کنند و به همین دلیل آسیبی به کشور برسد مردم آنها را نخواهند بخشید. توصیه می کنیم که اصلاح طلبان دست از کارهای تبلیغاتی و قهری بردارند فعال به صحنه بیایند چون علائم حکایت از آن می کند که خیلی ها در این دوره تأیید صلاحیت می شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد