جلسه مجلس درباره واردات محصولات کشاورزی

کد خبر: 1238852

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده علیآباد درباره مشکلات حوزه کشاورزی و واردات برخی از محصولات ، گفت که مجلس هفته آینده با حضور وزرای «صمت» و کشاورزی در این باره جلسه تشکیل خواهد داد.

جلسه مجلس درباره واردات محصولات کشاورزی

رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 24 مردادماه) قوه مقننه در جریان بررسی گزارش رئیس کمیسیون کشاورزی درباره مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تامین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید، گفت: آقای قالیباف ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان صبح امروز در جایگاه هیات رئیسه حاضر شدیم تا دست به تحصن بزنیم.

وی افزود: ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در واقع خجالت می کشیم به استان های خودمان برویم چرا که محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته و ما پاسخی برای آن ها نداریم.

نماینده علی‌آباد در مجلس همچنین با اشاره به واردات بی رویه چای، تاکید کرد: 50 درصد از واردات بی رویه چای تنها برای یک شرکت بوده است لذا تقاضا داریم در بحث چای با توجه به زحمات عزیزانمان اقدام اساسی صورت گیرد.

نوروزی با اشاره به واردات 2 میلیون و 100 هزار تنی برنج و واردات چای، بیان کرد: باید تکلیف واردات برنج و مطالبات گندمکاران مشخص شود.

* قالیباف: مجلس هفته آینده جلسه‌ای درباره مشکلات بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد

قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده علی آباد در مجلس گفت: ان شاءالله جلسه‌ای درباره این موضوع هفته آینده برگزار می‌شود و از وزارت صمت برای موضوع واردات و از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه برای سایر امور دعوت می کنیم تا این مسئله پیگیری شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد