علیرضا مرحمتی: عامل انتحاری در کار نبوده است

جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان

کد خبر: 1231888

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان می‌گوید که عامل انتحاری در کار نبوده است و عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.

جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان

به گزارش سایت فردا، صبح امروز تعدادی افراد مسلح به کلانتری 16 واقع در جنوب مصلای اهل‌سنت زاهدان حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.

جزئیات این اقدام تروریستی به این شرح است که دو فرد با نارجنک به یک کلانتری در زاهدان حمله‌ور شدند. متعاقب این حمله صدای درگیری در اطراف کلانتری به گوش می‌رسید. همچنین برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر دادند. هرچند معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای انفجارهای شنیده‌شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست نه انفجار انتحاری دانست.

مهاجمان تروریست در ورود به کلانتری و تصرف آن ناموفق بودند و صرفا از روی یکی از برجک‌های کلانتری به‌سمت عوامل پلیس تیراندازی می‌کردند. همزمان نیروهای پلیس از داخل و نیروهای امنیتی از خارج کلانتری، مهاجمان را در محاصره قرار دادند و تبادل آتش شکل گرفت.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی به تشریح حمله امروز به کلانتری زاهدان پرداخت و گفت که دو نفر وارد کلانتری شدند که همچنان هم درگیری ادامه دارد.

فداحسین مالکی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع گفته است: «امروز اول صبح دو نفر تروریست  وارد کلانتری ۱۶ زاهدان نزدیک عیدگاه اهل سنت شدند که بعد از آن سه نفر با تجهیزات کامل به کلانتری ورود کردند. یکی از این سه نفر از بالای کلانتری و افراد دیگر از طریق درگیری با ماموران وارد کلانتری شدند این حمله تروریستی برنامه‌ریزی شده صورت گرفته چون از همان ساعات اولیه صبح این اقدام را انجام دادند که مردم برای رفع مشکلات خود به کلانتری رجوع می‌کنند.

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات ماجرا با تأکید بر اینکه عوامل انتحاری در کار نبوده است، بیان کرد: «چهار فرد مسلح صبح امروز به کلانتری۱۶ حمله کردند که در پی این اتفاق یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسید، اما عامل انتحاری در کار نبوده است. عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند و وارد برجک شدند اما نتوانستند وارد محوطه کلانتری شوند».

آن‌طور که گفته می‌شود چهار نفر از عوامل این عملیات تروریستی به هلاکت رسیده‌اند و متأسفانه علی کیخا، یکی از نیروهای پلیس نیز به شاهدت رسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد