انتقاد جدی احسان تقدسی از رسانه دولت

کد خبر: 1219450

‌رئیس جمهور در روز ‎#استیضاح_وزیر_سمت حداقل ۲ بار از مجلس بابت ایفای نقش نظارتی تشکر کرد. حقیقتاً رفتار آقای رئیسی حرفه‌ای و اخلاقی بود.

انتقاد جدی احسان تقدسی از رسانه دولت

احسان تقدسی فعال رسانه ای نوشت: ‌رئیس جمهور در روز ‎#استیضاح_وزیر_سمت حداقل ۲ بار از مجلس بابت ایفای نقش نظارتی تشکر کرد. حقیقتاً رفتار آقای رئیسی حرفه‌ای و اخلاقی بود.

حال چطور می‌شود که خبرگزاری دولت که علی القاعده باید بازتاب دهنده نظرات رئیس دولت باشد اینگونه از مجلس انتقاد می‌کند؟ پشت پرده‌ای دارد یا...؟

تنها نکته این است که تناسبی بین رفتار رئیس جمهوری با تیم رسانه‌ای آن نیست. هرچه آقای دکتر رئیسی برای وفاق قوا تلاش می‌کند به نظر می‌رسد خبرگزاری دولت به دنبال تسویه حساب است. با چه کسی؟ لابد باز با ‎#قالیباف. چرا؟ همان داستان کهنه کینه ۱۵ ساله؟

بین دوستان اطرافم کسی را نمی‌شناسم که برای اصلاح امور کشور به آقای رئیسی رأی نداده باشد. همه امید داریم. رسانه دولت هم وظیفه اصلی‌اش باید امید دادن به مردم باشد نه نشر گفت و گو علیه مجلسی که رهبری به آن لقب پر افتخار «انقلابی» را داده‌اند.

‌من و شما هر کدام در حوزه شخصی خود علاقه‌ها و خطوط قرمزی داریم. در حوزه حرفه‌ای خود اما مجاز به دخالت دادن نظرات شخصی خود نیستیم چرا که هدف پیشرفت کشور است. با همین استدلال نمی‌شود ‎#ایرنا را ‎#رجانیوز دوم کرد. خبرگزاری دولت باید همگرایی مجلس و دولت را تبلیغ کند نه واگرایی.

آن چیزی که این روزها از خبرگزاری دولت می‌بینیم خلاف مصلحت نظام و انقلاب و البته دولت است. انتظار از عقلای رسانه‌ای دولت «اصلاح» این روال است.

1

2

 

3

4

5

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد