«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

حواشی دیر رسیدن رئیسی

کد خبر: 1217964

یکی از نکات قابل توجه در جلسه امروز دیر رسیدن آقای رئیسی بود. غیبت او در ساعات ابتدایی که اگرچه به گفته قالیباف از بی‌توجهی به مجلس تلقی نمی‌شود اما حتما مهم بود و حاشیه ساز شد.

حواشی دیر رسیدن رئیسی

گروه سیاست سایت فردا - جلسه استیضاح فاطمی امین همان طور که گفته شده بود از صبح امروز در صحن علنی پارلمان در حال برگزاری است و موافقان و مخالفان وزیر صمت حرف‌هایشان را می‌زنند. یکی از مهم‌ترین حواشی و نکات این جلسه اما عدم حضور رئیس جمهور در ساعات ابتدایی بود.

سید ابراهیم رئیسی در حالی همراه وزیر خود به خانه ملت نرفت که دولت وی تمام قد از فاطمی امین دفاع کرده و در روزهای گذشته شاهد تلاش‌های بسیار برای انصراف مجلس از استیضاح و یا حداقل به تعویق انداختن آن بوده‌ایم! نکته قابل ذکر این است که او در فقره قبلی هم با وزیر صمت همراهی نکرده بود.

برخی این اقدام رئیس جمهور را بی‌توجهی به مجلس قلمداد کردند اما آنطور قالیباف درباره آیین نامه توضیح داد، به نظر چنین نمی‌رسد. رئیس مجلس در این باره گفته که «عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح بی‌توجهی به مجلس نیست». به گفته قالیباف « در آیین نامه مجلس شورای اسلامی الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وجود ندارد».

رئیس جمهور کمی بعدتر خود را به بهارستان رساند در جلسه استیضاح فاطمی امین شرکت کند، این دیر رسیدن اما سبب حاشیه‌ها بود و این گمانه را به ذهن رسانده بود که شاید او چون می‌داند مجلس در این قضیه کوتاه نخواهد آمد و دفاعیات آقای وزیر فایده ندارد، ترجیح داده است که نیاید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها