احمد نادری:

شتاب دولت در مسائل اقتصادی کُند است

کد خبر: 1215333

احمد نادری گفت: توقع این است که دولتمردان تمام تلاش خود را به کار گیرند که مشکلات اقتصادی را مرتفع کنند.

شتاب دولت در مسائل اقتصادی کُند است

به گزارش سایت فردا، احمد نادری در گفت‌وگو با روزنامه «صبح‌نو» به تشریح منطق اقتصادی دولت پرداخت و گفت: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال به صورت سلبی بر روی موضوعات اقتصادی و مساله مهار تورم و رشد تولید متمرکز شده‌اند. وقتی ایشان بارها بر این مساله تاکید کرده‌اند و شعار سال را هم بر این موضوع قرار داده‌اند، توقع این است که همه کشور برای رفع این «مساله» بسیج شوند.  بحث تورم و مشکلات اقتصادی که معظم‌له برآن تاکید داشتند، یک «مساله» است. 
وی ادامه داد: توقع این است که تمام ظرفیت‌های کشور به سمت این مساله برود که حل این مساله بخشی در گرو اهتمام مجلس است که خانه ملت در حال اجرایی کردن آن است و بخشی دیگر در گرو عملکرد دستگاه‌های دیگر از جمله قوه قضائیه و به‌طور خاص، عملکرد دولت است که این «مساله»  اجرایی شود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: توقع این است که دولتمردان تمام تلاش خود را به کار گیرند که این مساله را مرتفع کنند اما آنچه شاهد آن هستیم این است که دولت در این زمینه حرکت نسبتا کندی دارد و این حرکت باید شتاب بیشتری بگیرد که این مشکل حل شود.
نادری با اشاره به تغییر و تحولات اخیر صورت گرفته در دولت خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که تا چه میزان رفتن وزیر جهاد کشاورزی به دولت کمک‌کننده بوده است اما در شرایط فعلی، دستگاه‌های دیگر باید همت بیشتری را به کار بگیرند و متاسفانه ما شاهد همت چشم‌گیری در دستگاه‌هایی نظیر وزارت صمت نیستیم و به نظرم باید در این حوزه تلاش بیشتری به کار گیرند. این نماینده مجلس تصریح کرد: امیدوارم وزارت صمت و دیگر دستگاه‌های دولت خودشان را هماهنگ‌تر کرده و بتوانیم این مساله را حل کنیم. نظر دولت محترم است و رفتن رئیس سازمان برنامه و بودجه یکی از ضروریاتی بود که انجام شد، ولی اینکه تغییر وزیر جهاد کشاورزی تا چه حد مؤثر باشد، باید افراد دیگری هم در این دوره تعویض مورد توجه قرار بگیرند و تغییر کنند تا حرکت و شتاب دولت بهتر شده و به سمت حل این «مساله» و مشکل برویم.
نادری با انتقاد از افزایش قیمت خودروها در ابتدای امسال تصریح کرد: در حوزه وزارت صمت، بحث خودرو یکی از همان مسائلی است که شاهد هستیم که در ابتدای امسال رخ می‌دهد و اینکه می‌گویند «سالی که نکوست از بهارش پیداست» اگر ابتدای امسال قرار است با این شتاب عجیب و غریب قیمت‌ها افزایش پیدا کند و دولت هم به این موضوع دامن بزند و نظارت نکند، نمی‌دانم تا آخرسال قرار است چه اتفاقی بیفتد. این موضوع موجب نگرانی مردم و مجلس است که امیدواریم دولت بتواند تدبیر جدی بیندیشد و این مساله را حل کند. قیمت‌ها باید کاهش یابد تا موجب نارضایتی مردم نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد