نماینده مجلس: حمایت مردم از سپاه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت

کد خبر: 1200139

عضو شورای اجرایی بین المجالس گفت: فعالیت های سپاه در مبارزه با دشمنان و حمایت از مظلومان تنها مختص جمهوری اسلامی نبوده و نجات دهنده مردم اقصی نقاط جهان است.

نماینده مجلس: حمایت مردم از سپاه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در‌مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون کشاورزیضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه نمایندگان پارلمان اروپا نسبت به سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه این نهاد انقلابی نقش مهمی در صلح، سازندگی، امنیت و دیگر مولفه های مهم  جامعه داشته و این نقش افرینی ها نه تنها برای ایران اسلامی بلکه در خاورمیانه و حتی اتحادیه اروپا بوده است.

وی تصریح کرد: سپاهیانی چون شهیدان حججی ها، سردار سلیمانی ها، همدانی ها و غیره با ایثارگریها، از خودگذشتگی و جانفشانی خود ناامنی و بی امنیتی را نه تنها در خاورمیانه بلکه در اتحادیه اروپا از بین برده و اگر این اقدامات جسورانه و شجاعانه انها در برابر داعش نبود امروز اتحادیه اروپا با مشکلات عدیده ای با داعش داشت.

عضو شورای اجرایی بین المجالس خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان سپاه تنها مختص دایره هژمونی جمهوری اسلامی نبوده و این خدمات ارزشمند در اقصی نقاط جهان برای نجات مردم مظلوم ارائه شده است.

وی ادامه داد: این اقدام ناجوانمردانه و خبیث نمایندگان اروپا جزو برنامه ریزی های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران بوده و با این حرکات تلاش دارد به هر نحوی به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

نوروزی گفت: به برکت بیداری،بصیرت و  حضور همیشگی و به موقع مردم انقلابی در صحنه و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین، نظام جمهوری اسلامی استوارتر و مستحکم تر بوده و پای اصول و ارمان های خود ایستاده است.

وی بیان کرد: همه جریانات داخلی و سیاسی کشور این حرکت زشت پارلمان اروپا را محکوم کرده و تنفر خود را نسبت به این حرکت اعلام نموده و همچنان از اصول و اعتقادات سپاه در حوزه های مختلف حمایت می کنند.

حمایت مردم از سپاه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: حمایت همه جانبه و بصیر مردم و ائمه جمعه در روزهای اخیر در برابر اقدامات زشت نمایندگان پارلمان اروپا، تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت و نشان داد دشمنان از شرایط جامعه و مردم ولایی و بصیر ایران اگاه نیستند.

سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: بیش از چهار دهه از فعالیت های چشمگیر سپاه در حوزه های مختلف می گذرد و در این سالها این نهاد انقلابی و جهادی همواره آماج حملات دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

وی تصریح کرد: اگر مجاهدت های سپاه در این سالها به ویژه در زمان جنایت های داعش نبود امروز اروپا با نیروهای داعش درگیر شده و نمی توانست مقاومت کند.

سپاه مرد  میدان عمل و جهاد است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: سپاه مرد میدان عمل و جهاد بوده  و همواره جان برکف،غیرتمند، پیشگام و به عنوان بازوی ولایت در صحنه ها حاضر است.

حجت الاسلام محسن کیائی اظهار کرد: به کوری چشم حکام داعش پرور، ابرتروریست ها و بچه تروریست های صهیونیست و سعودی، تمامی ملت ایران چه شیعه و چه سنی از همه اقوام و قومیت ها تمام قد ایستاده و از سپاه به عنوان بازوی مسلح انقلاب اسلامی حمایت می کنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد