دکه/ بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور

ایران می‌تواند ناتو را گروهک تروریستی اعلام کند؟

کد خبر: 1199768

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

ایران می‌تواند ناتو را گروهک تروریستی اعلام کند؟

گروه سیاست سایت فردا: در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور پرداخته می‌شود.

جوان: براندازان به «ربع دیکتاتور» وکالت دادند!

حالا که جوسازی‌های چند ماه گذشته براندازان جواب نداده، از همه جا مانده و از هر سو رانده سرگرمی تازه‌ای برای خود دست و پا کرده‌اند تا سنگینی شکست را برای خودشان آسان کنند.

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته: براندازان مجازی پس از گفت‌وگوی اخیر رضا پهلوی با شبکه منوتو، کمپین «من وکالت می‌دهم» را راه انداخته‌اند و او را به عنوان نماینده خود در این آشوب برگزیده‌اند تا انتهای مسیر براندازی، زین پس روشن‌تر از قبل باشد.

این سخنان با توئیت علی کریمی، یکی از فعالان مجازی برانداز مواجه شد: «من وکالت می‌دهم به شاهزاده رضا پهلوی، برای دوران گذار از رژیم بچه‌کش و یک رفراندوم آزاد برای ایرانی آزاد و آباد.»

ربع پهلوی از حامیان تحریم علیه ملت ایران به شمار می‌رود و از حمله نظامی به ایران هم حمایت کرده است. با این وضعیت، او چگونه می‌تواند نماینده ملت باشد؟ او در مصاحبه با نیوزویک گفته بود که «مردم ایران تحریم‌های امریکا را درک و از آن قدردانی می‌کنند.» و برای حرفش شاهد آورده که «مردم در ده‌ها شهر علیه جمهوری اسلامی شعار دادند، ولی کسی علیه تحریم شعار نداده است».

فرهیختگان عنوان کرد: کپی‌کاری ربع‌پهلوی از روی دست رجوی

کسانی که مدعی بودند سرنوشت هرکسی باید به دست خودش باشد و ادعای دفاع از سازوکار دموکراسی را داشتند، اکنون در حال سپردن اختیار و سرنوشت خود به ربع پهلوی و سازوکار سلطنتی هستند.

فرهیختگان در این زمینه نوشته: تلاش جریان سلبریتیسم برای ایجاد اجماع بین اپوزیسیون و پوشش رسانه‌ای این نمایش در رسانه‌های لندن‌نشین نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی پشت پرده متوجه یکی از ضعف‌های اصلی پروژه براندازی یعنی نداشتن ایده‌ای ایجابی شده‌اند و تلاش دارند برای رفع این ایراد به سراغ شخصیت‌پردازی بروند.

این مدل پیش از این نیز برای سرنگونی انقلاب ایران به کار گرفته شده بود اما نهایتا گریزی جز پوشیدن لباس زنانه برای طراحان آن باقی نگذاشت.

سی‌ام تیر ماه سال 60 و یک ماه پس از عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری، آنان با گردهم آوردن گروه‌های سیاسی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران همچون حزب دموکرات کردستان ایران اقدام به تشکیل شورای ملی مقاومت ایران کردند.

شورای مقاومت که با شعار جدایی دین از سیاست و برابری جنسیتی با هدف جنایت علیه ملت و براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی تشکیل شده بود، راه به جایی نبرد و سران آن نیز با لباس زنانه از کشور گریختند.

ایران خبر دیدار سعید ایروانی و رابرت مالی را نادرست دانست

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد عصر چهارشنبه به وقت محلی، اخبار منتشر شده درباره دیدار سفیر ایران در سازمان ملل با مذاکره کننده ارشد آمریکا را نادرست دانست و اعلام کرد:

سفیر ایران در سازمان ملل با چهره‌ها و شخصیت های سیاسی و دانشگاهی مختلفی دیدار دارد اما مذاکره ای با مقامات آمریکایی نداشته است.

جام جم: ایران می‌تواند ناتو را گروهک تروریستی اعلام کند

پارلمان اروپا عصر دیروز موافقت خود را با قرار گرفتن نام سپاه‌پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اعلام کرد و بر این اساس ۵۹۸نماینده پارلمان اروپا به این طرح رای مثبت دادند.

جام جم در این خصوص نوشته: حالا با این حماقت و بازی اروپا با آتش، سرنوشت جدیدی در انتظار کشورهای اروپایی است و حتما تاوان این‌کار برای غربی‌ها سنگین خواهد بود، چون پرواضح است که پارلمان اروپا تحت فشار لابی صهیونیسم، سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده و از این رو ایران هم می‌تواند در اقدامی متقابل ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) را به‌عنوان گروهک تروریستی اعلام کند و این شیوه کاملا جوابگوست.

کما این‌که در همین ۲۵ تیر سال‌جاری، وزارت خارجه ۶۱ مقام آمریکایی را به علت حمایت عامدانه از گروهک تروریستی منافقین از طریق مشارکت در نشست آنها، تایید اهداف و اقدامات تروریستی و حمایت سیاسی و تبلیغاتی از گروهک فوق، تحت تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران قرار داد و همین باعث شد تا اجلاس منافقین در هفته بعد از آن به‌دلیل انتشار این لیست تحریمی لغو شود؛ چون عملا این افراد از حضور در این اجلاس کناره‌گیری کرده بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد