مجید انصاری: فضای دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی مثبت بود

کد خبر: 1144303

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اصولاً گفت‌وگو در فضای دوستانه و خیرخواهانه توام با صراحت، شجاعت و صداقت لازمه یک جامعه پویای اسلامی است و از این جهت فضای جلسه با رئیس‌جمهور بسیار خوب بود.

مجید انصاری: فضای دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی مثبت بود

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اصولاً گفت‌وگو در فضای دوستانه و خیرخواهانه توام با صراحت، شجاعت و صداقت لازمه یک جامعه پویای اسلامی است و از این جهت فضای جلسه با رئیس‌جمهور بسیار خوب بود.

حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به فضای دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی و مباحث صورت گرفته در این دیدار اظهار داشت: اصل تشکیل چنین جلساتی بسیار مفید است و فعالان عرصه‌های مختلف که در این جلسه سیاسی و در جلسات دیگر نخبگان هنری، اقتصادی، علمی و فناوری حضور دارند، می‌توانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و توضیحات مشکلات و راهکارهای آن را از زبان رئیس جمهور بشنوند.

انصاری افزود: اصولاً گفت‌وگو در فضای دوستانه و خیرخواهانه توام با صراحت، شجاعت و صداقت لازمه یک جامعه پویای اسلامی است و از این جهت فضای جلسه بسیار خوب بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثر حاضران توانستند نقطه نظرات خود را مطرح کنند و در پایان هم جناب آقای رئیسی توضیحاتی داشتند که از این رو در مجموع بنده جلسه شب گذشته را مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی همچنین تاکید کرد: در جلسات اینچنینی معمولاً ۳۰ نفر حضور دارند و فرصت زمانی آنها هم برای طرح مباحث محدود است، لذا امکان نقد کارشناسی جدی وجود ندارد اما هر کدام از دوستان در فرصتی که فراهم شد، دیدگاه‌ها و انتقادات خود را مطرح کردند.

انصاری تصریح کرد: این جلسات زمانی مفید و موثرتر خواهد بود که تکرار شود و در عین حال با تعیین موضوع خاصی پیش برود که مدعوین به صورت مشخص بتوانند درباره آن کار کرده باشند و برآیند نظرات کارشناسی خود را به رئیس‌جمهور ارائه کنند. 

به گزارش ایرنا، دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور روز گذشته برگزار شد و احمد توکلی، مجید انصاری، حسین مرعشی، علی مطهری، سید مصطفی میرسلیم، زهرا الهیان، محمدحسین صفارهرندی، محمدجواد عامری، سعید لیلاز، حمید رسایی، بیژن نوباوه، حسین کمالی، محمد ناظمی اردکانی، علی خضریان، نصرالله پژمان‌فر، سید محمدعلی ابطحی، مجتبی شاکری، مالک شریعتی، اشرف بروجردی، شهاب طباطبایی و الهام امین‌زاده حضور داشتند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها