نماینده مجلس: برجام توافق بدی بود/کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم را سخت کرد

کد خبر: 1135249

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برجام توافق بدی بود که هزینه‌های زیادی را از نظر اقتصادی به کشور تحمیل کرد و کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم را سخت کرد.

نماینده مجلس: برجام توافق بدی بود/کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم  را سخت کرد

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه آقای باقری گزینه مناسبی برای ریاست تیم مذاکره کننده است گفت: تیم مذاکره کننده دولت قبل متاسفانه توافق بدی با دشمنان امضا کرد و این توافق بد هزینه‌های زیادی را از نظر اقتصادی به کشور تحمیل کرد و کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم  را سخت کرد. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه وادادگی تیم مذاکره کننده دولت گذشته و امتیازاتی که آن‌ها در جریان مذاکرات به طرف مقابل دادند، موجب شد تا طرف مذاکره کننده طمع کند و این تصور برایش پیش آید که هر چه بیشتر فشار بیاورد خواهد توانست امتیازات بیشتری از ایران بگیرد. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اعتقاد آقای ظریف این بود که یک توافق بد بهتر از توافق نکردن است و نتیجه کار تیم مذاکره قبلی هم متاسفانه همین بود. 

وی افزود: امروز اروپا و آمریکا عجله دارند تا هر چه سریعتر مذاکرات به سرانجام برسد و توافقی حاصل شود و ما نیز باید به هوش باشیم که هزینه این عجله را باید خود آن‌ها بپردازند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس  گفت: مسئله اوکراین امروز طرف غربی را با چالش مواجه کرده و این چالش برای ما یک فرصت است و تیم مذاکره کننده ما باید به هوش باشد و از این فرصت به بهترین شکل در مذاکرات استفاده کند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد