حسینی: باید در سختی‌ها بتوانیم بر کار خود پایدار و استوار باشیم

کد خبر: 1134070

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: باید مقام پاسدارانی چون شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم را همواره در نظر داشته باشیم و از آنها الگو بگیریم و این الگوها را مستمرا در جامعه مطرح کنیم.

حسینی: باید در سختی‌ها بتوانیم بر کار خود پایدار و استوار باشیم

 سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، در مراسم رونمایی از نمایشگاه نوروزنامه که در موزه ملک برگزار شد، با اشاره به همزمان شدن نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما آیات بسیاری در قرآن داریم که مصداق آن را امام حسین (ع) می‌دانند، برای مثال آیه ۲۷ تا ۳۰ سوره فجر را مصداق امام حسین (ع) دانسته اند. 

وی با بیان اینکه ولی دم امام حسین (ع) حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: درست است که مختار قیام کرد و قاتلان را به جزا رساند، اما ولی دم واقعی حضرت حجت (عج) است. 

این استاد دانشگاه، محبت امام حسین (ع) را یکی از سرمایه های ایرانیان دانست و گفت: این عشق و ارادت را همه مردم ایران دارند و همه می‌دانیم که چه تاثیر مهمی در دین اسلام دارد، اگر قیام امام حسین (ع) و این اندیشه نبود، شاید دین پیامبر باقی نمی‌ماند. ایشان نشان داد، حفظ دین با گوشه‌نشینی و ذکر و قرائت نیست، بلکه در قیام مقابل ظلم هم هست. 

حسینی در ادامه اظهار داشت: امروز مسئولان زیادی در جمع مردم حضور می‌یابند، باید به یاد داشته باشیم که از حضرت امام حسین (ع) جملات معروفی داریم که می‌فرمایند، از نعمت های خداوند این است که مردم حاجتشان را از شما بخواهند، پس نباید دچار ملالت و کسالت شوید.

وی گفت: امروز روز پاسدار نیز هست، لذا باید مقام پاسدارانی چون شهید سلیمانی و تهرانی مقدم را همواره در نظر داشته باشیم و از آنها الگو بگیریم و این الگوها را مستمرا در جامعه مطرح کنیم. ما روزهای جنگ را داشته ایم که نشان می‌دهد در این لحظات تصمیم‌گیری بسیار سخت است، اما یک فرد با تأسی به امام حسین (ع) می‌تواند کار را پیش ببرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: امروز هم اگر بخواهیم مدیر تراز انقلاب اسلامی را معرفی کنیم، امثال این مجاهدان و شهیدان هستند. درس ماندگار آنها هم این است که شیعه بودن تنها به لسان نیست، باید در سختی‌ها بتوانیم بر کار خود پایدار و استوار باشیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد