نماینده مجلس: شرایط دقیقی برای حذف ارز ترجیحی پیش بینی نمی‌شود

کد خبر: 1129133

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: شرایط دقیقی برای حذف ارز ترجیحی پیش بینی نمی‌شود زیرا باید صحن علنی در این خصوص تصمیم بگیرد اما کمیسیون تلفیق با حذف آن موافقت نکرده است.

نماینده مجلس: شرایط دقیقی برای حذف ارز ترجیحی پیش بینی نمی‌شود

محمد وحیدی ظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای استفاده از کمیسیون ماده ۲۳، برخی پروژه‌ها باید در استان به تصویب برسد.

نماینده بجنورد در مجلس ادامه داد: داشتن طرح آماده برای جذب اعتبارات ملی بسیار بااهمیت است و این پروژه‌ها باید در راستای تکمیل زنجیره تولید باشد.

وی افزود: برخی پروژه‌ها در استان مصوب می‌شود اما چون در راستای زنجیره تولید نیست، در سطح ملی به بن بست می‌خورد.

وحیدی در ادامه با اشاره به اجرایی نشدن برخی مصوبات سفر رئیس جمهور و رهبر انقلاب به خراسان شمالی، گفت: مدیران خیال نکنند پرونده این مصوبات بسته شده است.

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به ارائه آمار از سوی مدیران به مسئولان ملی، گفت: هر چند باید امیدآفرینی سر لوحه باشد اما نباید مسئولان استان آمار غیر واقعی ارائه دهند لذا نگفتن کاستی‌ها یک اشتباه محض است.

وی افزود: نرخ مهاجرت منفی در بیکاری استان دیده نمی‌شود و به این شکل نرخ بیکاری خوب نشان داده شده است و در نهایت نمی‌توانیم تسهیلات جذب کنیم.

وحیدی بیان داشت: با این آمار سال گذشته در تسهیلات اشتغال ضرر کردیم و با این روند در افزایش سهم صندوق توسعه و عدالت مشکل خواهیم داشت.

وی در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه نیز گفت: سال آینده اعتباراتی جهت آرامش بخشی اجتماعی همچون تزریق ۹۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی برای پرداخت بدهی‌ها در قالب واگذاری سهام لحاظ شده است.

وحیدی در انتها گفت: شرایط دقیقی برای حذف ارز ترجیحی پیش بینی نمی‌شود زیرا باید صحن علنی در این خصوص تصمیم بگیرد اما کمیسیون تلفیق با حذف آن موافقت نکرده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها