دیدار رئیسی با آیت‌الله سبحانی/ سفر به استان‌ها برکات بسیاری دارد

کد خبر: 1119854

رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به سفرهای استانی دولت و تصمیمات گرفته‌شده در آن‌ها گفت: سفر به استان‌ها برکات بسیاری دارد.

حجم ویدیو: 1.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با بیان اینکه سفر به استان‌ها در دستور کار دولت است گفت: سفر به استان‌ها برکات بسیاری دارد، زیرا بررسی مشکلات از نزدیک برای رفع آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: کار کارشناسی در خصوص مشکلات قم از مدتی قبل انجام و در این سفر بر رفع آن‌ها در جلسات و دیدارها تاکید شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه برای سفری دو روزه وارد شهر مقدس قم شد و در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) مورد استقبال استاندار، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و تولیت مسجد مقدس جمکران قرار گرفت.

رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود در شهر مقدس قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز از سفر استانی به شهر مقدس قم پس از گفت و گو با آیت الله نوری همدانی، به دیدار آیت الله سبحانی رفت.

دیدار با دیگر مراجع عظام تقلید، برخی علمای قم و شرکت در نشست خبری از برنامه‌های دومین روز حضور رئیس جمهور در قم اعلام شده است.

آیت الله سبحانی: مشکلات فرهنگی مورد توجه دولت باشد

 آیت الله جعفر سبحانی گفت: بهبود وضعیت حجاب و رفع مشکلات فرهنگی در دستور کار دولت باشد.

 آیت الله جعفر سبحانی صبح جمعه در دیدار رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات فرهنگی خصوصاً حجاب و عفاف باید از مدارس و دانشگاه‌ها اقدام کرد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: باید به این موضوعات فرهنگی و حجاب و عفاف توجه ویژه شود و از مدارس و دانشگاه‌ها برای علاج آن با انتخاب رؤسای انقلابی و دلسوز اقدام شود.

آیت‌الله سبحانی به مشکلاتی از جمله ساخت مونوریل در قم اشاره کرد و از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خواست نسبت به سر و سامان دادن به این موضوع با نظر کارشناسان اقدام کند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد