دو دستور امروز مخبر

کد خبر: 1118043

مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد اصلاح و با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

دو دستور امروز مخبر

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد اصلاح و با امضای معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی درخصوص مصوبه مربوط به تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد، آن را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح مصوبه فوق، نماینده ویژه رئیس جمهور به منظور هماهنگی و پیگیری اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه های اجرایی ذیل قوه مجریه و نظارت بر عملکرد دستگاه های مذکور با رعایت وظایف، اختیارات و صلاحیت های قانونی دستگاه های مشمول نظارت، تعیین می شود./مهر

آیین نامه اجرایی تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ابلاغ شد

آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی با امضای معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، آیین نامه اجرایی تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ و در اجرای حکم مندرج در ماده (۱۵) قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، آیین نامه اجرایی این قانون را تصویب کرد.

تکالیف صندوق و دستگاه های ذیربط درخصوص بیمه پایه، تکالیف صندوق و بیمه مرکزی در رسیدگی به خسارت مالی، نظارت بر انجام تعهدات صندوق، پوشش اتکایی بیمه پایه و نحوه اداره حساب ویژه، از جمله موارد مندرج در آیین نامه یاد شده است.

صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی از سال ۱۳۸۳ و با هدف جبران خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی با مشارکت دولت و فعالیت شرکت های بیمه، در دستور کار صنعت بیمه کشور قرار گرفت و نهایتاً در آذر ماه سال ۱۳۹۹ قانون تأسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد