در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟

کد خبر: 1093287

نایب رئیس کمیسیون مجلس گفت: اعضای کمسیون فرهنگی در نشست امروز خود 4 نفر از اعضا را برای عضویت مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی انتخاب کردند.

در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌در جلسه امروز 4 نفر از اعضای کمیسیون به عنوان نمایندگان کمیسیون فرهنگی در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس رأی اعضای کمیسیون بر این اساس اعضای کمیسیون بنده (غلامرضا منتظری)، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه را برای این منظور انتخاب کردند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون حسین میرزایی و سیدرضا تقوی را به عنوان نمایندگان کمیسیون فرهنگی در کارگروه بررسی طرح شفافیت انتخاب کردند.

منتظری خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز برنامه دو سفر کاری اعضای کمیسیون به شهرری و شهرقدس مشخص شد و بر این اساس اعضای کمیسیون دوشنبه هفته آینده برای سفر کاری به شهرری خواهند رفت.

وی اظهار داشت: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعضای کمیسیون در اواخر مهر ماه یک سفر کاری به شهرقدس خواهند داشت که پیش از انجام این سفرها فرصت‌ها نیازها و چالش‌های فرهنگی این شهرها مشخص شده و در جریان بازدیدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس خاطرنشان کرد: در جریان سفر کمیته‌های تخصصی کمیسیون به تفکیک مسائل فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را مورد بررسی قرار می‌دهند و در پایان سفر نیز در نشستی آنها را جمع‌بندی می‌کنند.

وی افزود: تلاش داریم در سفرهایی که انجام می‌شود وزرای مربوط به آن حوزه را با خود همراه کنیم تا از نزدیک با مسائل مواجه شوند و تصمیم‌گیری‌ها برای رفته مشکلات هر چه سریع‌تر انجام شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد