جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با ۵ وزیر پیشنهادی کابینه

25 راهکار وزیر پیشنهادی جهاد در حوزه کشاورزی

کد خبر: 1087680

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی عنوان کرد که ما در حوزه کشاورزی با 16 چالش مواجه هستیم که من برای حل آنها 25 راهکار دارم.

25 راهکار وزیر پیشنهادی جهاد در حوزه کشاورزی

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه 5 وزیر پیشنهادی کابینه سیزدهم با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را ارائه کردند و به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی نفت، ارتباطات، دفاع، کشاورزی و راه و شهرسازی میهمان جلسه عصر کمیسیون فرهنگی مجلس بودند، افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی کشاورزی عنوان کرد که ما در حوزه کشاورزی با 16 چالش مواجه هستیم که من برای حل آنها 25 راهکار دارم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ساداتی نژاد همچنین خاطرنشان کرد که از جمله موضوعاتی که جزو برنامه‌های من برای وزارت کشاورزی است یکی راه‌اندازی سامانه اطلاعات مربوط به بخش کشت در حوزه کشاورزی، اصلاح الگوی کشت، تامین امنیت غذایی، بازگرداندن روستاها به شرایط قبلی به عنوان تولیدکننده و... است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه اوجی وزیر پیشنهادی نفت بر مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت که مبارزه با فساد و انتصاب مدیران پاکدست و قوی به طور جد مدنظر و در دستورکار خواهد بود.

وی افزود: رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه بنادر، راه‌ها و مسکن عنوان کرد که عرضه زمین ارزان برای ساخت مسکن یکی از برنامه‌های من برای کاهش قیمت مسکن و بازگرداندن آرامش به این بخش است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع نیز عنوان کرد که مولفه‌های قدرت سه مورد هستند؛ یکی اظهار قدرت نیروهای مسلح، تقویت جبهه مقاومت و ثبات سیاسی در کشور.

لاجوردی خاطرنشان کرد: عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بر تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت که اقتصاد دیجیتال در دستورکار ماست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد