انتقاد برخی امضا کنندگان نامه جداول بودجه از رسانه ای کردن مکاتبات داخلی مجلس

کد خبر: 1064119
انتقاد برخی امضا کنندگان نامه جداول بودجه از رسانه ای کردن مکاتبات داخلی مجلس

گروه سیاسی فردا- برخی از نمایندگانی که نامه مرتبط با موجود جداول بودجه در مجلس را امضاء کرده بودند انتشار این نامه و سیاسی کاری پیرامون این موضوع را مورد انتقاد قرار دادند.

بررسی اظهارات مطرح شده در خصوص این موضوع از جانب نمایندگان مجلس جالب توجه است؛

محسن زنگنه:انتقاد برخی نمایندگان به جداول بودجه یک اعتراض کاملا درونی و آیین‌نامه‌ای است و برخلاف آنکه خیلی‌ها این موضوع را بزرگ کردند برگ زرین مجلس یازدهم است چرا که این اقدامات در مجالس قبلی یک رویه بوده اما درگذشته به جهت سیطره هیات رییسه امکان اعتراض نبود.

منصور شکرالهی ضمن انتقاد از بداخلاقی سیاسی و غرض ورزی در تنظیم نامه مربوط به جداول بودجه که از سوی تعدادی از نمایندگان منتشر شد، تاکید کرد:محتوایی که برای من توضیح داده شد با آن چه در این نامه منتشر شده تفاوت دارد.

حسین حاتمی:هدف غایی این قبیل اقدامات و نامه نگاری‌ها باید  اصلاح امور باشد  و اگر  غیر از این باشد، نشان‌دهنده این است که عده ای به دنبال تسویه حساب جناحی و شخصی با رئیس مجلس هستند.

بهروز محبی نجم آبادی:من این نامه مربوط به جداول بودجه را برای توضیح بیشتر امضا کردم اما متاسفانه این موضوع در یک شانتاژ خبری منتشر شد که من واقعا متاسف شدم چرا که این نامه یک مکاتبه داخلی بود نه نامه ای برای رسانه ها.

جعفر قادری با انتقاد از فضاسازی علیه مجلس به بهانه نامه تعدادی از نمایندگان درباره جداول بودجه گفت: آنچه درباره این جداول رخ داد رویه ای بود که هر سال انجام میشد اما متاسفانه عده ای از کاه کوه  ساختند و درباره آن شانتاژ کردند.

فاطمه قاسم پور:درمجلس یازدهم نمایندگان تصمیم گرفته اند اشکالات ساختاری و رویه ای بودجه را اصلاح کنند، مسئله ای که در مجالس قبلی کسی به آن توجه نکرده بود اما عده ای نامه داخلی مجلس را رسانه ای کردند.

مرتضی محمودوند:نامه نمایندگان به کمیسیون تلفیق هیچ ارتباطی به آقای  قالیباف و مشاورانش نداشت و فقط مربوط به بحث جدول مناطق محروم بود اما عده ای در مسائل حزبی و جریانی  با هوای نفس به مبارزه انتخاباتی با آقای قالیباف برخاسته اند.

ولی اسماعیلی:پارلمان محل بحث و تبادل نظر است. اگر ابهامی درباره دستکاری بودجه بود از مسیر قانونی قابل حل بود و نیازی به نامه‌نگاری‌نداشت. خوشبختانه ابهامات بسیاری هم برطرف شد.

فاطمه رحمانی:عده ای درباره جداول بودجه و مکاتبات داخلی مجلس سیاسی کاری کرده و دست به تخریب مجلس زدند، سوالات نمایندگان باید در یک فضای منطقی و مصلحانه پیگیری می شد نه تخریب و جوسازی.

محمدرضا میرتاج‌الدینی:ادعای تغییر اعداد بودجه پس از تصویب، قابل قبول نیست و به همین دلیل من نامه مذکور را امضا نکردم. ضمن این که هرسال اختیارات کمیسیون تلفیق برای جمع بندی نهایی به هیئت رئیسه کمیسیون داده می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد