گزینه حزبی ندای ایرانیان؛ ظریف یا خرازی؟

کد خبر: 1051339

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: به این اجماع رسیدیم که با آقای محمدجواد ظریف یا صادق خرازی وارد انتخابات ۱۴۰۰ شویم.

گزینه حزبی ندای ایرانیان؛ ظریف یا خرازی؟

گروه سیاست سایت فردا - جبهه اصلاح‌طلبان ایران اولین جلسه خود را تشکیل داده و اکثر سیاسیون در این جریان معتقدند که کاندیدای نهایی از طریق این سازوکار معرفی و حمایت خواهد شد. با این وجود همچنان شاهد اظهارات و تاکیداتی درباره معرفی نامزد حزبی هستیم. یکی از این احزاب نیز ندای ایرانیان است. این حزب اصلاح‌طلبان انتقادات جدی را به سازوکار جدید وارد دانسته اما امیدوار است که زیر سایه ریاست بهزاد نبوی نتیجه قابل قبولی در این نهاد حاصل شود. اظهارات صادق خرازی در گفت‌وگو با خبرآنلاین و آنچه که سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی این حزب به «مهر» گفته شاهد این مدعا است.

ندای ایرانیان اما در عین حال گزینه حزبی خود را خواهد داشت. گزینه‌ای که هنوز معلوم نیست صادق خرازی است یا محمد جواد ظریف. خرازی درباره اینکه کاندیدا خواهد شد یا نه به «خبرآنلاین» می‌گوید که حزب در این باره تصمیم خواهد گرفت.

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان نیز به «مهر» می‌گوید: «در کنگره اخیر حزب ندای ایرانیان که نمایندگان شعب استانی حزب نظرات خود را به شورای مرکزی منعکس کردند، تقریباً به این اجماع رسیدیم که با آقای محمدجواد ظریف یا صادق خرازی وارد انتخابات ۱۴۰۰ شویم.»

وی توضیح می‌دهد که «برای ثبت‌نام در انتخابات پیش‌رو با محمدجواد ظریف و صادق خرازی مذاکرات جدی صورت گرفته، اما هر دو نفر در حال بررسی شرایط هستند و تصمیم قطعی‌شان برای شرکت در انتخابات را هنوز اعلام نکرده‌اند.»

نورمحمدی با اشاره به صحبت‌های ظریف درباره عدم حضور برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: «مذاکره با ظریف ادامه دارد و او تا امروز نظرش همان است که در رسانه‌ها اعلام کرده بود؛ اما حزب ندای ایرانیان برای حضور ظریف یا خرازی در انتخابات پیش رو به تلاشش ادامه خواهد داد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد