ورود مجلس به تاخیر چند ماهه ترخیص کالاهای اساسی

کد خبر: 1048623

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی با انجام تحقیقات درباره چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور خبر داد.

ورود مجلس به  تاخیر چند ماهه ترخیص کالاهای اساسی

تسنیم: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز(یکشنبه 12 بهمن) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت:بررسی تقاضای جمعی از وکلای ملت برای اعمال ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس با عنوان «چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور» در دستورکار اعضای کمیسیون اقتصادی قرار داشت.

وی در همین راستا، افزود: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان طرح مذکور، اعضای کمیسیون با اعمال ماده 234 و انجام تحقیقات درباره موضوع چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور موافقتکردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح دستورکار دیگر اعضای کمیسیون اقتصادی ، بیان داشت: بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و کفش ملی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون اقتصادی قرار داشت.

طغیانی تصریح کرد: پس از بحث و گفت‌وگو پیرامون این 2 طرح، تحقیق و تفحص از این 2 مجموعه نیز به رأی گذاشته شده که نمایندگان با این تفحص‌‌ها هم موافقت کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد