واکنش نماینده مجلس به اظهارات امروز ربیعی

کد خبر: 1036165

نماینده شازند در مجلس با بیان اینکه انعفال دولت هم حدی دارد گفت: قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است و حالا به دنبال التماس بایدن که برادر تنی ترامپ است برود؛‌ای ساده‌لوحان! چرا فکر می‌کنید بایدن بهتر از ترامپ است.

واکنش نماینده مجلس به اظهارات امروز ربیعی

خبرگزاری فارس: محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آذر) در جلسه علنی و در تذکری مستند به اصل ۸۶ قانون اساسی اظهار داشت: مجلس امروز طرح الزام دولت به خاتمه اجرای پروتکل الحاقی و صیانت از منافع ملت را تصویب کرده است و همه مردم ایران از این مصوبه خوشحال هستند.

وی افزود: متأسفانه مشاهده کردیم که سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند این طرح را خلاف دانسته‌اند؛ ظاهراً باید نمایندگان از امروز وقتی کارت زده و وارد مجلس می‌شوند، باید از دولت اجازه بگیرند و بعد از دریافت برنامه وارد صحن مجلس شویم.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان براساس قانون اساسی برای مردم کار می‌کنند، ولی دولت می‌گوید این مصوبه مجلس را انجام نداده و یا خلاف است.

احمدی بیغش گفت: دولت چه کاره است که حق مجلس، مصوبه مجلس و قانون را ندیده می‌انگارد.

وی افزود: تا امروز که به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را عمل کرده‌ایم، وضع زندگی مردم و آرامش و امنیت‌شان چطور بوده است؟ آیا ترور نبوده است؟ شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای هسته‌ای در چه شرایطی شهید شده‌اند؟

وی تصریح کرد: انفعال دولت هم حدی دارد و مردم اگر شما را تحمل می‌کنند، نه از ترس‌شان است بلکه از اصل‌شان است.

وی افزود: دولت، مجلس را زیر سؤال می‌برد و می‌گوید نباید این طرح‌ها در مجلس مصوب شود؛ دولت بگوید اصلاً مجلس چه کار است؟ این در حالی است که دولت دراختیار عده‌ای است، صدا و سیما هم دراختیار همان عده، لابد بنبا دارید مجلس را هم در دست بگیرید.

وی از قالیباف خواست به این شانتاژ‌ها توجه نکرده و بداند که جریانی که برای مردم در این چند سال هزینه ایجاد کرده‌اند، به دنبال آن هستند که مجلس و رئیس مجلس را تندرو خطاب کنند.

وی اظهار داشت: آنچه که دولت به خود نماینده‌ها بگوید، به خاطر رضای خدا تحمل می‌کنیم. اما مجلس یعنی مردم و ۸۵ میلیون جمعیت و حق ندارید به مردم اهانت کنید.

وی افزود: دولت مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است و حالا به دنبال التماس بایدن که برادر تنی ترامپ است برود.‌ای ساده‌لوحان! چرا فکر می‌کنید بایدن بهتر از ترامپ است.

وی گفت: عده‌ای برجام را ظرف ۲۰ دقیقه در مجلس تصویب کردند و خاک بر سر مردم کردند و عزت مردم را فروختند و در حال زمزمه هستند و قلم به دست هستند. دوستانی را هم دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد