این نوشیدنی معجزه آسا از رفلاکس جلوگیری می کند

کد خبر: 1303804

سوزش سر دل یکی از علائم رایج بسیاری از مشکلات سلامتی است که مهمترین آن رفلاکس معده به مری است.

این نوشیدنی معجزه آسا از رفلاکس جلوگیری می کند

 به نقل از مجله پزشکی: اسیدیته منجر به سوزش سر دل و سوء هاضمه می شود و باعث درد، پریشانی و ناراحتی می شود که ایمنی ضعیف افراد را در برابر عفونت ها و بیماری های مکرر آسیب پذیر می کند.

 بسیاری از مردم برای یافتن راه‌حل‌های مؤثر برای این مشکلات، به‌ویژه در سبک زندگی مدرن، که در مشاغل مستلزم نشستن طولانی‌مدت است، تلاش می‌کنند، که بر سلامت کلی تأثیر می‌گذارد.

پلاک ناگپال، متخصص تغذیه، یک "نوشیدنی معجزه آسا" را نشان داد که ممکن است در تسکین این مشکلات در طولانی مدت موثر باشد.

ناگپال در ویدئویی در اینستاگرام از تهیه نوشیدنی با مواد رایج در آشپزخانه صحبت کرد. می توانید آن را در طول روز بخورید.

این کارشناس تغذیه در این کلیپ گفت: در اینجا غذاهایی وجود دارد که می تواند به شما در مقابله با یبوست، اسیدیته، تقویت سیستم ایمنی، عفونت های ادراری و پاکسازی روده بزرگ کمک کند و اگر قصد کاهش وزن دارید باید آنها را به روز خود اضافه کنید.

او می‌افزاید: آیا می‌دانستید که خوردن دانه‌های ریحان با یک قاشق غذاخوری آب و کمی لیمو و عسل می‌تواند به شما در هر چیزی که اشاره کردم کمک کند.

پالک در توضیح فواید هر کدام می‌گوید: دانه‌های ریحان دارای فواید زیادی برای سلامتی هستند که می‌توانند به حرکات منظم روده و یبوست کمک کنند  آن را در آب خیس کنند لایه ای شبیه به ژله را تشکیل می دهد برای افراد مبتلا به دیابت دیابت / سندرم تخمدان پلی کیستیک بسیار مفید است.

به عنوان یک نکته احتیاطی، پالک می افزاید: استفاده از دانه های ریحان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل مهم است، اما برای مشاوره شخصی با پزشک مشورت کنید، به خصوص اگر پاسخ های فردی به دانه های ریحان متفاوت باشد ایده خوبی است که با مقادیر کم شروع کنید تا ببینید آنها چگونه به بدن شما واکنش نشان می دهند./جماران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد