انقلابی در آشپزی با اجاق گاز هوشمند 586 داتیس

کد خبر: 1305264

اجاق گاز هوشمند داتیس با ترکیب طراحی هنرمندانه لوکس، فناوری‌های جهانی و کارایی منحصر به فرد به عنوان یک شاهکار، جدیدترین اجاق گاز داتیس به حساب می‌آید. با خرید این اجاق گاز، آشپزخانه خود را به فضایی مدرن و در عین حال هوشمند تبدیل می‌کنید که دیگر برای مدیریت وضعیت شعله‌‌ها به مراجعه حضوری شما نیاز ندارد.

انقلابی در آشپزی با اجاق گاز هوشمند 586 داتیس

با خرید این اجاق گاز و اتصال آن به اینترنت می‌توانید از راه دور و ورود به اپلیکیشن وضعیت شعله‌ها را چک کنید و در صورت نیاز آن‌ها را خاموش کنید. این موضوع برای افرادی که دائما نگران وضعیت شعله گاز، سوختن غذا، خطرات پخش گاز و مسائل دیگر هستند، بسیار مفید است. در واقع با وجود این گاز هوشمند، دیگر لازم نیست خودتان را از محیط کار، مهمانی یا موقعیت‌های مختلف با عجله به خانه برسانید. چرا که می‌توانید به راحتی و از راه دور آن را مدیریت کنید.

 

معرفی ویژگی‌های اجاق گاز هوشمند داتیس

داتیس در ارائه این اجاق گاز هوشمند، نیاز‌های کاربران را به شکلی ریز بینانه مورد بررسی قرار داده است تا محصولی با کیفیت و مورد قبول از نظر کاربر ارائه کند. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول وجود رابط کاربری ایده آل برای تمام اقشار با سنین و سطح دانش مختلف است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید ممکن است از پس مدیریت یک گاز هوشمند بر نیایید، این اجاق گاز خط بطلانی روی تفکر شما می‌کشد و اجازه استفاده راحت را برای عموم فراهم می‌کند.

ظاهر یک اجاق گاز اولین چیزی است که در نگاه اول توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اجاق گاز رومیزی داتیس با جنس شیشه سکوریت شده، ولوم‌های فلزی، صفحه کاربری لمسی و لبه‌های تراش خورده، فضای آشپزخانه شما را به محیطی مدرن و لوکس تبدیل می‌کند. ابعاد مناسب و فیکس شدن این محصول روی کابینت، امکان ست کردن اجرای آشپزخانه را با یک‌دیگر فراهم می‌کند.

فناوری‌های اجاق گاز داتیس به اتصال اینترنت خلاصه نمی‌شود. این محصول دارای یک صفحه لمسی است که برای مدیریت و تنظیم زمان شعله‌های مختلف به کار می‌رود. در واقع شما می‌توانید با وجود این پنل، به طور همزمان از تمامی شعله‌های گاز استفاده کنید و بر اساس نیاز، خاموش شدن هر شعله در زمان مشخص را تنظیم کنید. در کنار این موارد جرقه زن اتوماتیک با سرعت بالا، راندمان مطلوب سرشعله ایتالیایی و ترموکوپل تاپ تایم از جمله فناوری‌های این گاز به شمار می‌رود که از تکنولوژی‌های جهانی ایتالیا و اسپانیا استفاده می‌کند.

وضعیت شعله‌های این اجاق گاز هوشمند به گونه‌ای است که امکان پخت و پز متنوع در حجم‌های مختلف را فراهم می‌کند. در واقع با وجود این ۵ شعله با ابعاد پلو‌پز، بزرگ، متوسط و کوچک که توان‌های مختلفی دارند، می‌توانید انواع غذا را بپزید. جنس این شعله‌ها آلومینیوم و آهن با لعاب مات است که جلوه بصری زیبا، استحکام در برابر آسیب‌ و سهولت تمیز کردن گاز را به ارمغان می‌آورد.

اخبار ناراحت کننده‌ای نظیر گاز گرفتگی یا مسومیت‌های حاصل از آن، مواردی هستند که با وجود عناصر پیشرفته جدید رفع می‌شوند. شیر‌های ترموکوپل فوق قوی این اجاق گاز هنگام بروز اتفاقاتی مانند خاموش شدن ناگهانی و بی‌خبر شعله، مسیر خروج گاز را می‌بندند و مانع از پخش گاز در محیط می‌شوند و به همین منظور امنیت را به شما هدیه می‌دهند.

چرا گاز رومیزی داتیس را بخریم؟

گاز رومیزی و هوشمند داتیس به دلیل ابعاد مناسب بر روی یک کابینت به راحتی فیکس می‌شود و فضای بیش‌تری برای سایر لوازم فراهم می‌کند. محیط زیر گاز بر خلاف سایر گاز‌های قدیمی، برای نگه‌داری وسایل عمومی‌تر مناسب است. البته این گاز فاقد فر است و باید فضای مجزایی‌ برای آن در نظر داشته باشید. ضمنا این محصول قابلیت جابه‌جایی در آشپزخانه را ندارد. چرا که باید در فضایی استاندارد با فضای تهویه مناسب قرار بگیرد.

تمیز کاری اجاق گاز، یکی از مولفه‌هایی است که باید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که جنس به کار رفته در اجاق گاز امکان تمیز کاری راحت را از شما سلب کند، باید دائما درگیر استفاده از وسایل مختلف و دستمال‌های مخصوص باشید تا لکه‌های موجود در سطح گاز را پاک کنید. اما این اجاق گاز دارای سطح شیشه‌ای است که به راحتی و توسط یک دستمال نانو یا شیشه پاک کن تمام لکه‌های ناشی از چربی و باقی موارد را پاک می‌کند.

A stove with a pot on it

Description automatically generated

داتیس یک برند موفق در زمینه تولید و ارائه اجاق گاز است که به واسطه اصالت کالا، تضمین کیفیت و گارانتی مطلوب، میان کاربران زیادی محبوبیت دارد. با خرید این اجاق گاز از داتیس خیال‌تان راحت است که ترکیبات به کار رفته در آن برگرفته از کشور‌های بین المللی هستند و امنیت و سهولت استفاده را تامین می‌کنند.

شعله‌های به کار رفته در این اجاق گاز، پخش دما را به طور یکنواخت انجام می‌دهند. با وجود این ویژگی انواع غذا به صورت یکنواخت طبخ می‌شوند و بخشی از آن دچار سوختگی یا خامی نمی‌شود. 

شعله پلو‌پز این محصول با توان ۳.۵ کیلو وات برای پخت برنج، خورش و غذاهای اصلی به کار می‌رود. شعله بزرگ با توان ۲.۸ کیلو وات برای پخت و پز انواع غذا‌هایی که به درجه حرارت بالا نیاز دارند، مناسب است. از طرفی شعله متوسط که توانی معادل ۱.۸ کیلو وات دارد، با حرارت ملایم خود شما را در پخت غذا‌هایی نظیر آش و انواع سوپ یاری می‌کنند. گرم کردن غذا، آب‌پز کردن مواد غذایی و به جوش آمدن آب در این اجاق گاز توسط شعله کوچک قابل انجام است چرا که توانی معادل ۱ کیلو وات دارد. ضمنا تمام این شعله‌ها امکان تنظیم از طریق ولوم تنظیم، صفحه لمسی و کنترل از راه دور را دارند.

نتیجه گیری

اگر جزو آن افرادی هستید که از خود می‌پرسید چرا باید این اجاق گاز هوشمند را برای خودمان بخریم؟ باید به شما پاسخ دهیم که وجود این گاز با تلفیقی از کارایی، عملکرد و ظاهر زیبا انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به شمار می‌رود.

این اجاق گاز که برای دنیای امروز و نیاز‌های اساسی آن طراحی شده است، دغدغه‌هایی نظیر خاموش کردن گاز، سوختن غذا و تنظیم شعله را رفع می‌کند و امکان مدیریت از راه دور را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد