آشنایی با روش خرید بلیط هواپیما خارجی

کد خبر: 1169946
آشنایی با روش خرید بلیط هواپیما خارجی

طبیعتا می‌دانیم که به دلیل مسافت‌های بیشتری که در پروازهای خارجی طی می‌شود و سوخت بیشتری که مصرف می‌شود، هزینه‌ای که برای بلیط هواپیما خارجی باید پرداخت کنید نیز نسبت به پروازهای درون کشوری بیشتر می‌شود به همین دلیل برخی از کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را دارند به دنبال پیدا کردن بلیط‌های ارزان‌تر و قیمت مناسب هستند تا بتوانند بخشی از مخارج سفرشان را مدیریت کنند. نکته قابل توجه در خصوص بلیط هواپیما خارجی در ایران این است که بلیط هواپیما خارجی تنها از مبدا فرودگاه‌هایی به فروش می‌رسد که پروازهای خارجی در آن‌ها رفت و آمد دارند. به طور مثال افرادی که از مبدا تهران عازم یکی از شهرهای استانبول، دبی، نجف و غیره هستند باید فرودگاه بین المللی امام خمینی را به عنوان مبدا سفر خود انتخاب کنند نه فرودگاه مهرآباد را. بهتر است زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی دارید فرودگاه‌های مقصد خود را مورد بررسی قرار دهید و آن فرودگاهی که نزدیک‌تر است را انتخاب کنید تا مجبور نشوید علاوه بر هزینه بلیط هزینه‌ی گرفتن تاکسی تا محل سکونت خود را نیز پرداخت کنید. شما برای خرید بلیط هواپیما خارجی به شماره پاسپورت خود و تاریخ انقضای آن نیاز دارید تا پروسه را تکمیل کنید. برای رفتن به سفرهای خارجی لازم است که پاسپورت شما از زمان سفر دارای 7 ماه اعتبار باشد تا مشکلی برای شما پیش نیاید. بلیط هواپیما خارجی را می‌توانید هم از ایرلاین‌های داخلی و هم از ایرلاین‌های خارجی تهیه کنید. برای این کار می‌توانید پس از جستجوی بلیط هواپیما دلخواه خود در اسنپ تریپ، از بین گزینه‌های موجود، بلیط هواپیمای خارجی مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای این کار بعد از ورود به اسنپ تریپ، در بخش پروازهای خارجی، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده می‌کنید. سپس می‌توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکت‌های هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را داشته باشید.

خرید بلیط تهران استانبول از اسنپ تریپ

استانبول، کلان‌شهر محبوب ترکیه است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا به خودش جذب می‌کند. شهری که با وجود گرانی دلار و سفر، همچنان ارزشش را دارد که بلیط تهران استانبول را تهیه کنید و به آن سفر کنید. انواع دیدنی‌های تاریخی تا مراکز خرید مدرن و متنوع در استانبول، شما را سرگرم خواهد کرد. راحت‌ترین راه برای رسیدن به استانبول، استفاده از مسیر هوایی و پروازهای ورودی مستقیم به این شهر با خرید بلیط تهران استانبول است که نزدیک دو ساعت در راه خواهید بود. بهترین زمان خرید بلیط تهران استانبول و بازدید به این شهر فصل بهار و پاییز است که آب و هوا به بهترین شکل خود در آمده است و همچنین گردشگران زیادی در این زمان از سال وجود ندارد که باعث می‌شود از شلوغی بی‌اندازه و ترافیک‌های سرسام‌آور در امان باشید. استانبول جاذبه‌های گردشگری دیدنی بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ایاصوفیه اولین جایی که خواه ناخواه با آن مواجه می‌شوید و از نقاط مختلف شهر شاهد شکوه و زیبایی‌اش خواهید بود، اشاره کرد. ایاصوفیه مسجدی بود که در حال حاضر به موزه بدل شده و قدمتی بیش از ۱۰۰۰ سال دارد. یکی دیگر از معروف‌ترین مناطق دیدنی استانبول کاخ دلمه باغچه است که یکی از کاخ‌های سلطنتی و باشکوه استانبول است و در کنار آبراه معروف شهر قرار دارد. بنابراین چشم انداز آبی زیبایی دارد و البته از داخل قایق و کشتی، نمای فوق‌العاده‌ای را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد. این کاخ در دوران سلطنت عثمانی بنا شد و طراحی و دکوراسیون مجللی دارد.

17

بلیط استانبول به تهران

اگر به استانبول رفته‌اید و حالا قصد برگشتن از آن به تهران را دارید و به دنبال این هستید که هزینه کمتر و مناسب‌تری را برای بلیط خود پرداخت کنید لازم است که زمان‌بندی درستی داشته باشید و خرید بلیط استانبول به تهران را برای روزهای اواسط هفته و غیرتعطیل بگذارید که مسافران کمتری وجود دارد و فروشندگان می‌خواهند هرطور شده صندلی‌ها را تکمیل کنند تا هواپیما با ظرفیت پر بلند شود. برای اینکه بلیط قیمت مناسب‌تری خریداری کنید در میان پروازهای چارتری به دنبال آن بگردید. برای اینکار می‌توانید وارد سایت اسنپ تریپ شوید و از فیلترهای موجود پروازهای ارزان‌تر و چارتر را انتخاب کنید تا با توجه به بودجه‌ای که برای خرید بلیط استانبول به تهران خود در نظر گرفته‌اید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

18

جمع‌بندی

شما با استفاده از اسنپ تریپ می‌توانید هم بلیط تهران استانبول تهیه کنید و هم بلیط استانبول به تهران حتی اگر از زمان رفت و برگشت خود اطلاعات دقیق دارید می‌توانید بلیط دو طرفه تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با خرید بلیط هواپیما خارجی از اسنپ تریپ لذت یک سفر خوب را به خود هدیه دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها