وزیر کشور: ایستادگی ملت ایران سبب تداوم انقلاب شد

کد خبر: 921795

وزیر کشور با تاکید بر حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ایستادگی ملت ایران سبب تداوم انقلاب شد.

وزیر کشور: ایستادگی ملت ایران سبب تداوم انقلاب شد

خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در همایش شهری و روستایی مازندران در رامسر اظهار داشت: وزارت کشور اصلیترین محور برای اعمال قانون در کشور بوده و مسئولیت وحدت بخشی را در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه تسلط بر سرعت تغییرات و حرکت در مسیر تکنولوژی یک امر مهم برای نمایندگان وزارت کشور در استان، شهرستان و روستا‌ها است، افزود: همه مسئولان باید از تجربه و تخصص عموم مردم برای بهره‌وری بهتر در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال گام بردارند.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلابی بودن به مفهوم موفقیت در کار است، تصریح کرد: توجه به گذشته انقلاب باید عبرت‌آموزی و انگیزه به آینده را در مسئولان و مردم ایجاد کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: سرمایه‌گذار در ساحل نباید در نهاد‌های مختلف بچرخد و باید همه موارد ساحل در استان مازندران یکپارچه شود. همه اقدامات در کشور باید بر اساس قانون باشد و همه فساد و رانت در کشور به دلیل قانون‌گریزی است.

وی با بیان اینکه اعتقادات دینی نخستین عامل انقلاب بوده است، افزود: امام (ره) به عنوان عنصر اصلی انقلاب تمام نگرش‌ها و سلیقه‌ها را به وحدت رساند و توانست همه را در مسیر اهداف انقلاب به پیش ببرد. اسلام، رهبری و ایستادگی مردم سبب تداوم انقلاب شده و ۲۲ بهمن بلندترین قله انقلاب است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه حفظ و تعالی کشور برای زمینه‌سازی ظهور یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: جایگاه انسان به عنوان یک موجود با کرامت، جانشین خداوند و کمال بی‌نهایت در انقلاب مطرح بوده و انقلاب ما مبتنی بر چنین انسان‌هایی است.

وی با بیان اینکه اساس و اصل اسلام در نوع برداشت‌های مختلف است و تعدد تفکر طبیعی است، افزود: ما در مسیر انقلاب از هیچ کس گدایی نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد بر خلاف ولایت و نظر مردمی که تابع ولایت هستند حرکت کند ایستادگی می‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه مشارکت مردم باید واقعی باشد، گفت: فرهنگ ورود مردم در پروژه‌های اقتصادی وجود ندارد و باید به دنبال ایجاد زیرساخت این مهم باشیم.

وی گفت: استان مازندران با این همه ظرفیت و منابع نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد و این بحث ضعف بزرگ استان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد