نقوی حسینی: نظارت بر قاچاق دام زنده از استان تهران ضعیف است

کد خبر: 921535

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای جابجایی۵۰ گوسفند نیاز به ۲ کامیون بزرگ است، این کامیون از کدام مسیر به سمت خارج از کشور می‌رود و چه کسی باید نظارت کند.

نقوی حسینی: نظارت بر قاچاق دام زنده از استان تهران ضعیف است

خبرگزاری ایسنا: سید حسین نقوی حسینی ظهر شنبه در نشست بصیرت افزایی در مسجد امام رضا (ع) محله «کهریزک» ورامین طی سخنانی رمز محبوبیت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را اتکا به خدا و مردمی بودن دانست و گفت: این ۲ مورد سبب علاقه مردم به امام (ره) و نیز پیروزی انقلاب اسلامی و پایان حکومت تا دندان مسلح طاغوت شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ساده زیستی مسئولان در ابتدای انقلاب را عامل شکوفایی نظام اسلامی دانست و ضمن انتقاد به خوی سلطنتی برخی از مسئولان گفت: در ابتدای انقلاب شهید محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور در کمال ساده زیستی زندگی می‌کرد و با همان ساده زیستی دل ملت را به دست آورده بود، اما امروز برخی از مسئولان و اطرافیان آن‌ها فخر زندگی‌های اشرافی را به مردم می‌فروشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سپس با انتقاد از عدم نظارت صحیح بر قاچاق دام زنده از ورامین، پیشوا و قرچک گفت: در شعار‌ها می‌بینیم، مسئولان شعار مبارزه با قاچاق را می‌دهند، اما کسی در عمل بر خروج دام زنده از کشور نظارتی ندارد، برای جابجایی۵۰ گوسفند نیاز به ۲ کامیون بزرگ است، این کامیون از کدام مسیر به سمت خارج از کشور می‌رود و چه کسی باید نظارت کند.

نقوی حسینی تلاش شبانه روزی مسئولان را عامل خروج از مشکلات اقتصادی امروز کشور دانست و گفت: مردم علی رغم مشکلات موجود حتی برای لحظه‌ای از ارزش‌های انقلابی دست بر نمی‌دارند و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم زده و استکبار جهانی را ماسوی خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد