حاجی بابایی: FATF برای رسیدن به موفقیت مانع ایجاد می‌کند

کد خبر: 879062

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی که طراحان آن از بدخواهان ما هستند نه تنها راهگشای مشکلات ما نیست، بلکه برای رسیدن به موفقیت‌های ما مانع ایجاد می‌کند.

حاجی بابایی: FATF برای رسیدن به موفقیت مانع ایجاد می‌کند

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا حاجی بابایی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص پیمان‌نامه‌ها تصریح کردند که در این پیمان‌نامه‌ها مطالب باید بررسی شود و مواردی که خوب و مفید است با قوانین داخلی به آن بپردازیم و قانون خوب از آن استخراج کنیم و در نهایت آنچه به صلاح و مصلحت کشور است، رأی دهیم و مصوب کنیم، گفت: رهنمود‌های مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن موارد فوق کاملا صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است.

وی گفت: از آنجا که در این مدت کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان خبره در دولت و دانشگاه‌ها و حوزه انجام نشده، با این پیش‌زمینه و فضاسازی‌های موجود، فضا‌های مجازی و رسانه‌ای نگران هستیم که نتیجه مطلوب حاصل نشود.

وی به موضوع برجام اشاره کرد و بابیان اینکه موضوع به گونه‌ای برای مردم تبیین شده بود که اگر برجام انجام شود، تمام جوانان اشتغال پیدا می‌کنند و مشکل معیشتی مردم درست می‌شود، گفت: بیکار‌ها اشتغال پیدا نکردند و شاغلین هم با تعطیلی کارخانه‌ها بیکار شدند.

حاجی بابایی بابیان اینکه این برنامه‌ها این روز‌ها برای FATF تکرار می‌شود و باید مواظب بود، گفت: نباید تصمیمات کلان را به زندگی مردم گره بزنیم و باید درست و منطقی و حساب شده، برای کشور برنامه ریزی کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین با توجه به اینکه غربی‌ها مسبب اصلی بروز و ظهور مشکلات جاری کشورمان هستند، تصریح کرد: پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی که طراحان آن از بدخواهان ما هستند نه تنها راهگشای مشکلات ما نیست، بلکه برای رسیدن به موفقیت‌های ما مانع ایجاد می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد