فرآیند کشف تا عرضه کالا‌های محتکران توسط بسیج

کد خبر: 869062

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین فرآیند کشف تا عرضه کالا‌های محتکران به بازار را تشریح کرد.

فرآیند کشف تا عرضه کالا‌های محتکران توسط بسیج

خبرگزاری مهر: سردار پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در مورد اقدامات بسیج در شناسایی و اعلام انبار‌ها و محل‌های احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم نیز گفت: بسیجیان از خود مردم هستند، زیرا انقلاب و دولت و حاکمیت ما از مردم است و تا به امروز نیز مردم این انقلاب را حفظ کرده اند و تمامی توطئه‌های استکبار را آن‌ها بودند که خنثی کردند.

وی افزود: نیرو‌های مردمی بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس داشتند و ۸۸ هزار شهید از ۱۸۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس از نیرو‌های مردمی بود. اقدام اخیر بسیجیان در شناسایی و معرفی انبار‌های محل احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم نیز یک اقدام مردمی است. این اقدام مردمی توسط سازمان بسیج مستضعفین با شبکه عظیم نواحی مقاومت بسیج و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج سازمان یافته است.

وی با بیان اینکه اقدام بسیج در شناسایی و معرفی محل‌های احتکار کالا‌ها یک کار سازمانی شده و با برنامه است، گفت: این اقدام بسیج با فرماندهی و بدون هرگونه هرج و مرج و هماهنگ با قوه مجریه، قضائیه و با خواست آن‌ها صورت می‌گیرد. این اقدامات برای مقابله با محتکرین و بازگشت آرامش به بازار صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: ما بار‌ها به افراد سودجو اخطار دادیم که پیاده نظام دشمن نشوند و انصاف را از دست نداده و خدا را فراموش نکنند. در این مسائل اقتصادی اگر استکبار به ما ظلم می‌کند به دلیل طبیعت او است و برخی نباید در داخل با احتکار و گران فروشی پیاده نظام دشمنان شوند. ما به آن‌ها هشدار می‌دهیم که به خود بیایند و دست از احتکار و گرانفروشی بردارند چرا که ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی در برابر دشمنان هستیم و شأن امت اسلامی بالاتر از این است که خودمان به خودمان ظلم و ستم کنیم.

سردار محمدی افزود: حضرت امام (ره) فرمودند: من معتقدم ملت ایران بهتر از امت حجاز در عهد رسول اکرم (ص) و بهتر از مردم کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) هستند. پس باید با اندک افراد سودجو مقابله کرد، آن‌ها را شناسایی و به دستگاه‌ها مرتبط معرفی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بسیج وقتی انبار‌هایی که در آن، کالا‌ها احتکار شده است را شناسایی می‌کند آن‌ها را به تعزیرات و قوه قضائیه معرفی می‌کند و بقیه اقدامات مانند بحث محاکمه، مجازات و عرضه کالا‌ها در بازار در اختیار قوه قضائیه و دولت است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدوارم خدا کمکی کند هر چه سریعتر بتوانیم بر مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی که بخش عمده‌ای از آن نتیجه ضعف و سوءمدیریت مسئولان است، غلبه کنیم چرا که مردم ما سازوار این سختی‌ها نیستند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره خود را خادم مردم می‌دانند، اظهار داشت: در این جنگ اقتصادی نیز سپاه و بسیج با بهره گیری از شبکه عظیم نیرو‌های کارآمد و متعهد آماده کمک به دولت محترم است.

سردار محمدی با بیان اینکه سپاه و بسیج در تعامل با دولت و قوه قضائیه آماده همکاری برای بازگرداندن ثبات و آرامش به بازار است، اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج همواره مطالبه گر برخورد با گران فروشی، احتکار، قاچاق کالا و ارز و همچنین ناامن کردن فضا برای مفسدین اقتصادی، رانت خوار‌ها و همچنین برخورد قاطع با آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: حضور همه مردم و مسئولین در کنار هم می‌تواند عبور موفقیت آمیز از این برهه و پیچ تاریخی را به همراه داشته باشد. به امید خدا ما در این جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی همانند گذشته سربلند بیرون می‌آیم. البته سختی‌ها و مشکلاتی وجود دارد و شرایط اقتصادی به مردم فشار می‌آورد، اما با هم می‌توانیم دشمنان را شکست دهیم.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به عنوان بسیج از دولتمردان، قوه قضائیه و مقننه می‌خواهیم که هماهنگ با یکدیگر در مقابل دشمنان آرایش جنگی بگیرند و با اقدام جهادی و انقلابی وارد این نبرد اقتصادی شوند تا در برابر این دشمن، قدّار تا دندان مسلح که همه ابزارش را در این جنگ بکار گرفته انشاالله پیروز شویم.

سردار محمدی افزود: روحیه جهادی و کار انقلابی همانند دوران دفاع مقدس می‌تواند موجب پیروزی شود. همه امت اسلامی از زن و مرد، کودک و بزرگ در دفاع مقدس متحد و منسجم گوش به فرمان امام در جبهه حاضر شدند و توان خود را برای مقابله با دشمن بسیج کردند و هر کمکی می‌توانستند انجام دادند و به تعبیر بهتر جهاد با جان و مال انجام دادند و نتیجه آن شد پیروزی ما بر جبهه استکبار و به لطف خدا آن‌هایی که آمده بودند ۷ روزه به تهران برسند و نظام ما را ساقط کنند دست از پا درازتر برگشتند و این ما هستیم که امروز پیروز صحنه نبرد هستیم.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی ما در اوج اقتدار و سربلندی است، در حالی که صدامیان، دیگر وجود ندارند و مردم عراق از شیعه و سنی و دیگر احزاب، حاکمیت را در دست گرفته اند و اثری از آمریکا و ایادی اش در عراق نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد