استاندار بوشهر: رئیس جمهور به بوشهر سفر می‌کند

کد خبر: 788838

استاندار بوشهر گفت: بوشهر یکی از استان‌های هدف سفر رئیس جمهور است و برنامه‌ریزی برای تعیین زمان این سفر در حال انجام است.

استاندار بوشهر: رئیس جمهور به بوشهر سفر می‌کند

خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بوشهر یکی از استان‌های هدف سفر رئیس جمهور است و برنامه‌ریزی برای تعیین زمان این سفر در حال انجام است.

عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و پیگیری برای تعیین زمان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و تعیین زمان آن در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر باید پیشنهادهای مناسب به دولت ارائه شود، اضافه کرد: باید نیازهای اساسی استان و مشکلات مردم را به اطلاع دولت برسانیم تا طرح‌های خوبی در این زمینه تصویب شود.

استاندار بوشهر از تدوین ظرفیت‌های استان بوشهر در قالب یک کتابچه خبر داد و بیان کرد: بخش عمده اعتبارات مربوط به اعتبارات ملی است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش ویژه صورت گیرد.

وی خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی شد و تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی از مرکز یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی دستگاه های اجرایی است و همه مدیران باید در این زمینه فعال‌تر باشند.

گراوند از تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان نام برد و خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل این پروژه ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی مهمترین عامل مرگ و میر در استان است، افزود: کارگروه سلامت استان برای رفع این مشکل باید برنامه‌ای تدوین کرده و به خوبی عمل شود.

استاندار بوشهر خواستار فرهنگ‌سازی مناسب برای رفع این مشکل شد و گفت: سبک زندگی اهالی استان باید اصلاح شود تا شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد